۵ تیر ۱۴۰۳، ۱۲:۳۹
کد خبرنگار: 1224
کد خبر: 85519506
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۱۰ دیگ غذای نذری بین نیازمندان شیروان خراسان‌شمالی توزیع شد

بجنورد-ایرنا- رییس شورای هیات های مذهبی شهرستان شیروان گفت: ۱۱۰ دیگ غذای نذری به مناسبت عید سعید غدیر توسط گروه جهادی شهید زرهرن در این شهرستان پخت و بین نیازمندان توزیع شد.

محمد محمدزاده قانعی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارکرد: غذای نذری با مشارکت مردم و گروه های جهادی در سالن ۹ دی شیروان پخت و تهیه شد.

وی افزود: کار بزرگ پخت غذای نذری در روز عید غدیر برای نخستین بار است در شیروان انجام می شود و امید می رود سال های بعد ادامه داشته باشد.

رییس شورای هیات های مذهبی شهرستان شیروان ادامه داد: برنامه های بسیار خوبی امسال تدارک دیده شده است و طبق سنوات گذشته ۱۷ موکب پذیرایی روز عید غدیر از ظهر تا شب در خیابان های سطح شهر برپا می شود.

محمدزاده قانعی گفت: جشن های خوبی شب گذشته به مناسبت عید سعید غدیر در مهدیه، پارک شهدا و پارک شهید فهمیده با اجرای برنامه های فرهنگی و هنری و موسیقی، طنز و مسابقه برگزار شد که خانواده ها استقبال بی نظیری کردند.

وی یادآور شد: بازارچه صنایع دستی، تویدات محلی و خانگی؛ فتیر مسکه، دمنوش، چای آتشی، غذاهای سنتی و آش از امروز به مدت سه روز در محل مسجد مسلم بن عقیل(ع) برپا شده است.

شیروان به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha