منظمی: مردم با حضور در انتخابات دشمنان را ناامید کنند

تهران- ایرنا- دبیر فدراسیون والیبال گفت: مردم ایران با حضور در انتخابات ریاست جمهوری دشمنان را ناامید کنند.

به گزارش ایرنا، امیرحسین منظمی دبیرکل فدراسیون والیبال امروز (سه‌شنبه) در گفتگو با سایت رسمی فدراسیون والیبال با اشاره به اهمیت حضور پرشور مردم در چهاردهمین دوره انتخابات رییس‌جمهوری گفت: بحث انتخابات و مشارکت در آن یک تکلیف شرعی و ملی برای هر فرد در جامعه ایران است و من هم مکلفم هستم که در این انتخابات شرکت کنم.

وی افزود: نخست انتخاب فرد اصلح است و با شناختی که از نامزدها داریم، رصد کردن مناظره‌ها و بررسی سوابق آن‌ها به این شناخت می رسیم. موضوع دوم هم که اهمیت زیادی دارد، بحث تعیین نفرات کابینه بعد از انتخابات ریاست جمهوری است. امیدوارم نفرات انتخابی درد مردم را درک کنند و با برنامه ریزی باعث تداوم حرکت رو به رشد جامعه ایران در همه آیتم‌ها از جمله اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و … شوند.

دبیرکل فدراسیون والیبال درباره ضرورت مشارکت حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری گفت: ایرانی ها مکلف و متعهد هستند در انتخابات شرکت کنند زیرا حضور در انتخابات در مباحث مهم سیاسی، دپیلماسی و ارتباطات با سایر کشورها اهمیت زیادی دارد.

وی تاکید کرد: مشارکت در انتخابات ثابت می کند که مردم ایران کشور خود را دوست دارند و حتی دشمنان با مشاهده حضور مردم در انتخابات حساب کار دستشان می آید که نمی توانند به راحتی برای این مردم و نظام نقشه بکشند و در مسایل داخلی ایران دخالت کنند.

انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری روز هشتم تیرماه امسال در سراسر کشور برگزار می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha