رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف: باید راه دولت سیزدهم را ادامه دهیم

فارس-ایرنا- رئیس ستاد محمدباقر قالیباف با بیان اینکه ما باید راه دولت سیزدهم را ادامه دهیم، گفت: من‌ کسی را می‌شناسم که می‌تواند این کار را انجام دهد البته در جبهه انقلاب همه مورد تایید ما هستند اما بحث اولویت و اصلح‌تر بودن مطرح است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علی نیکزاد روز سه‌شنبه در اجتماع حامیان محمدباقر قالیباف در تالار حافظ شیراز ضمن گرامیداشت روز عید غدیر اظهار کرد: جا دارد از عشایر قهرمان و کسانی که حوزه‌های گردشگری، سیاحت و زیارت در استان قهرمان فارس در این مراسم حضور دارند سپاسگزاری کنم.

وی خاطرنشان کرد: شیرار شهر شعر و ادب و قند پارسی و شهر سعدی و حافظ و وصال شیرازی است، ادب پارسی و عرفان اسلامی در آیینه شعر و ادب مدیون این شاعران بزرگ است؛ اینجا شهر حماسه، قیام و مقاومت است و در هر برهه‌ای از تاریخ که نگاه کنیم حضور فعال شیراز و استان فارس در رهبری جنوب کشور برای مقابله با استعمار را می‌بینیم.

نیکزاد با اشاره به شخصیت‌های بزرگ استان فارس گفت: میرزای شیرازی با آن فتوای مشهور جلوی استبداد و سلطه را گرفت؛ میرزا محمدتقی شیرازی در سال‌های بعد از جنگ جهانی دوم رهبر مبارزه مردم در مقابل تهاجم انگلیسی‌ها شد. در دوران انقلاب شهدای والا مقام حضرت آیت‌الله دستغیب و محلاتی دایه‌دار مبارزات انقلابی شدند و تربیت نفوس پاک جوانان را با کتاب عمیق اخلاقی خود عهده‌دار شدند. اینجا شهر جهاد و شهادت است و نام شهید عباس دوران در دفاع از آسمان و حریم پاک وطن فراموش نخواهد شد، نام شهیدان فارس که در دوران دفاع حرم و حربم انقلاب و اسلام در کشور روسیه و عراق همون خورشید تابنکان در آسمان می‌درخشد؛ همچنین جا دارد یادی از شهدای واقعه تروریست حرم شاهچراغ (ع) داشته باشیم که مظلومانه به شهادت رسیدند و مظلومیت و حقانیت ما را به رخ جهانیان کشیدند؛ در این وقایع تروریستی درس‌های بزرگی برای ما وجود دارد تا دشمنان کشور را که به زنان و کودکان ما رحم نکردند خوب بشناسیم.

رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف بر نقش موثر شهید آیت‌الله رئیسی در اداره کشور تأکید کرد و گفت: بالغ بر ۲۲۰ نفر از نمایندگان مردم در اقدامی از آیت‌الله رئیسی برای انتخابات دعوت کردند، چرا دعوت کردند؟ ما می‌خواستیم آیت‌الله رئیسی رییس قوه مجریه شود و حکمرانی بر مبنای اخلاق اسلامی را انجام دهد، اخلاق اسلامی داشتن به معنای مردم‌دار بودن، دشمن‌شناس بودن، خدامحور و پیرو رهبر بودن، خداباور و مجاهد و مراقب بودن است.

وی ادامه داد: آیت‌الله رئیسی حکمرانی بر مبنای اخلاق اسلامی را انجام داد؛ بنابراین رهبر معظم انقلاب هم تاکید بسیاری دارند که دولت چهاردهم نیز باید راه دولت سیزدهم و راه شهید رئیسی را ادامه دهد.

نیکزاد گفت: روحانیون و علما به عنوان مرجع باید برای دعوت از مردم برای حضور پرشور در انتخابات به وسط میدان بیایند؛ ما حکمرانی بر مبنای اخلاق اسلامی را در جمهوری اسلامی از شهید رئیسی خواستیم و این سبب شد این امر محقق شود؛ اکنون هم درصدد هستیم روند دولت سیزدهم را ادامه دهیم.

رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف با اشاره به مشکلات کنونی کشور اضافه کرد: مشکلات کنونی کشور در زمینه مسکن، ازدواج جوانان، دیوان‌سالاری دینی و دیوان سالاری اداری، ارزش پول ملی و ناحقی در حق مردم از طریق سیستم بانکی، نابسامانی کارکنان، معضل سیاست‌های داخلی و خارجی است که باید حل شود.

رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف: باید راه دولت سیزدهم را ادامه دهیم

رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف با بیان اینکه ما باید راه دولت سیزدهم را ادامه دهیم، گفت: من‌ کسی را می‌شناسم که می‌تواند این کار را انجام دهد، البته در جبهه انقلاب همه مورد تایید ما هستند اما بحث اولویت و اصلح‌تر بودن مطرح است؛ من کسی را می‌شناسم که در جنگ بود و برادرش شهید شد، کسی که فرمانده لشکر بود، کسی که در نیرو هوایی سپاه قهرمان انقلاب اسلامی بود.

وی با بیان اینکه ما همه مدیون شهید حاج حسن تهرانی مقدم هستیم، افزود: اینکه ما بتوانیم در این عصر، موشکی را به رژیم بی‌هویتی که پشت اروپایی‌ها ایستاده بزنیم و آبی از آب تکان نخورد و به دروغ بزرگ و تاریخ تبدیل نشود؛ کار بزرگی کرده‌ایم که این اقدام را مدیون آقای قالیباف در زمانی هستیم که در نیروی هوایی سپاه فعال بودند.

نیکزاد با بیان اینکه در چهار سال گذشته کار بزرگی در مجلس در زمینه قانونگذاری، تبیین و نظارت شکل گرفت، اظهار کرد: ما به دنبال مردی هستیم که سیاست خارجی، داخلی و عمران روستایی و شهری را بشناسند، کسی که با معضل تورم و کاهش ارزش پول ملی و بحث یارانه‌ها، ناتزاری انرژی و ناترازی بانک‌ها و بنگاه داری بانک‌ها آشنایی داشته باشد و بتواند ضمن احترام ویژه برای کارمندان بانک سیستم بانکی را ساماندهی کند؛ ما سیستم بانکی را مدنظر قرار داده‌ایم نه کارمندان را.

وی ادامه داد: رئیس جمهور آینده باید ناترازی در بودجه و کسری بودجه، نقدینگی ضریب فزاینده، تورم و پایه پولی، ناترازی صادرات و واردات را بداند و برای حل این معضلات راهکار ارائه دهد.

نیکزاد افزود: همه آنها که برای شرکت در این رقابت آمده‌اند مومن و متدین هستند و بدون شک حکمرانی برمبنای اخلاق اسلامی را انجام می‌دهند اما نیاز به فردی داریم که افراد را بشناسد، نیروهای نظامی و کشورها را بشناسد و به فکر حل معضلات اقتصادی، معیشتی، ازدواج و مسکن باشد.

رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف اضافه کرد: ما به دنبال کسی هستیم که مجاهد، مراقب و انسانی متعهد باشد و با عدالت و کارشناسی و عقلانیت برای حفظ سرمایه اجتماعی تلاش کند، بهترین فرد برای تحقق این مطالبات مهم و بهترین شخص برای ادامه دادن راه شهید آیت‌الله رئیسی، محمدباقر قالیباف است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha