نیکزاد: دولت چهاردهم راه شرف و خدمت به مردم را ادامه دهد

ساری- ایرنا- رئیس ستاد انتخابات محمدباقر قالیباف گفت: در دولت آینده راه شرف، استقلال، عظمت ایران و خادم مردم بودن باید ادامه پیدا کند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علی نیکزاد شامگاه دوشنبه - ۴ تیرماه در همایش حامیان قالیباف در ساری با گرامیداشت یاد شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و شهدای خدمت، گفت: سه سال قبل در همین محل جمع شدیم و با هم عهد و پیمان بستیم عزیزی را که هنوز عزادارش هستیم انتخاب کنیم.

وی گفت: مازندران پرافتخارترین استان ایران در کسب مقام‌های ورزشی جهانی و المپیک است. مهد علمای بزرگ جهان اسلام است. سرزمین ادب است که نیما یوشیج را به فرهنگ ایران معرفی کرده است؛ مازندران در دفاع از شرف و افتخارآفرینی‌های این کشور همواره پیشرو بود.

رئیس ستاد انتخابات محمدباقر قالیباف اظهار داشت: دفاع مقدس عرصه تلاش شیرمردان و شیرزنان این سرزمین است. شهیدان کشوری و شیرودی در تاریخ این خاک ثبت شدند و از ذهن‌ها محو نمی‌شوند. سید مجتبی علمدار در کردستان ماندگار شد. نام شهدای خانطومان و شهدای مازندرانی مدافع حرم تا همیشه تاریخ خواهد ماند.

نیکزاد گفت: آنچه در دولت دوم رئیسی اتفاق می‌افتاد ادامه حل مشکلات فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و سایر بخش‌ها بود و به سمت تمدن اسلامی پیش می‌رفتیم؛ جمهوری اسلامی حکمرانی بر مبنای اخلاق اسلامی را از ۴۵ سال پیش به یدک می‌کشد. نظام سیاسی ما دارای دستاوردهای ارزشمندی است و اگر بگوییم دستاوردی نداشت ظلم به شهدا است. البته اگر بگوییم جمهوری اسلامی مشکل ندارد هم دروغ است. ما هم مانند دیگر کشورها مشکلاتی داریم.

وی گفت: در مجلس یازدهم بالغ بر ۲۲۰ امضا برای حضور رئیسی در انتخابات جمع کردیم. زیرا به دنبال حکمرانی بر مبنای اخلاق اسلامی بودیم. شهید رئیسی مردم را قدر می‌نهاد.

رئیس ستاد انتخابات محمدباقر قالیباف گفت: به دنبال کسی باشیم که سلامت فکری و اخلاقی داشته و بداند خادم مردم هستیم. بداند در جایگاه قوه مجریه برای ایران زمان استراحت و تفریح وجود ندارد و باید مقابل استکبار بایستد. مانند شهید رئیسی باید در سازمان ملل عکس شهید سلیمانی را به نمایندگی از سایر شهدا بالا ببرد. وقتی به قرآن اهانت می‌شود در مقابل استکبار قرآن را بالا ببرد و بگوید این کتاب رستگاری است.

نیکزاد تصریح کرد: ما در جبهه انقلاب جمع شدیم تا بدانیم راه شرف، استقلال، عظمت و خادم مردم بودن باید ادامه پیدا کند. دنبال کسی هستیم که کشور را بشناسد. مشکل کشاورزان و عمران روستایی را بداند. برای مسکن و مشکل مردم فکری کرده باشد و از ایستادن در مقابل سیستم بانکی که منابع آنها در اختیار برخی افراد محدود قرار دارد واهمه نداشته باشد.

وی گفت: کسی باید رئیس‌جمهور شود که ناترازی انرژی، تامین برق، مسائل ارزی، مهار تورم، رشد تولید، ارتقاءِ ارزش پول ملی، ساماندهی کارکنان دولت، سامان دادن به صندوق‌های بازنشستگی و افزایش بهره‌وری را به ارمغان بیاورد.

نیکزاد اظهار داشت: ما دنبال استمرار حکمرانی بر مبنای اخلاق اسلامی و ادامه روند آیت‌الله رئیسی هستیم. کسی باید سکان قوه مجریه را به دست بگیرد که در بحث سیاست خارجی و داخلی، ساخت مسکن، تلاش برای بهبود معیشت مردم و آنچه باعث زندگی با عزت مردم شود راهبرد داشته باشد.

رئیس ستاد انتخابات محمدباقر قالیباف تصریح کرد: ما چنین فردی را می‌شناسیم. فردی که در دوران دفاع مقدس پای کار بود و برای دفاع از خاک و ناموس و وطن و انقلاب در کنار همرزمانش از جان مایه گذاشت. پس از انقلاب در نیروی هوایی سپاه همراه با شهید طهرانی‌مقدم در مسیر افزایش توان موشکی کشور و اقتدار ایران گام برداشت و در عرصه مدیریت نیز کارنامه قابل دفاعی دارد. البته شورای نگهبان از جبهه انقلاب پنج نفر را معرفی کرده و ما با احترام به دیگر نامزدهای این جبهه، دکتر قالیباف را انتخاب می‌کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha