۵ تیر ۱۴۰۳، ۱۷:۵۰
کد خبرنگار: 1449
کد خبر: 85519740
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

توزیع ۱۶ هزار پرس غذای نذری جشن غدیر در ملایر+فیلم

همدان- ایرنا- به مناسبت عید سعید غدیر خم، ۱۱۰ دیگ غذای نذری در شهرستان ملایر طبخ و ۱۶ هزار پُرس غذا در این روز بین اقشار مختلف مردم، نیازمندان و خانواده‌ها توزیع شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ رییس شورای هیات‌های مذهبی شهرستان ملایر روز سه‌شنبه در حاشیه این مراسم به ایرنا گفت: ۱۱۰ دیگ غذا به مناسبت جشن بزرگ غدیر با کمک‌های مردمی در این شهرستان طبخ شد.

"سیدجلال موسوی" افزود: این اقدام بزرگ به همت شورای هیات‌های مذهبی ملایر و با همکاری گروه‌های جهادی، هیات‌های مذهبی، مساجد و با مساعدت و کمک‌های خیرین و مردم انجام شد و ۱۶ هزار پُرس غذا همزمان با جشن بزرگ غدیر در بین مردم در حال توزیع است.

وی ادامه داد: در شب و روز عید باشکوه غدیرخم بیش از ۱۰۰ هیات مذهبی مراسم‌های جشن و سخنرانی برگزار می‌شود که در این مراسم‌ها مسابقات فرهنگی و قرآنی برگزار و به برندگان جوایز ارزنده‌ای اهدا خواهد شد.

وی اظهار کرد: هیات‌های مذهبی خواهر و برادر این شهرستان در جشن یک کیلومتری غدیر که توسط ستاد مردمی غدیر ملایر تدارک دیده شده، بیش از ۷۰ غرفه‌ متعدد و متنوع فرهنگی و مذهبی، در بلوار پارک سیفیه برپا شده است.

رئیس هیات‌های مذهبی شهرستان ملایر با بیان اینکه فرماندار ویژه ملایر، امام جمعه، سپاه ناحیه ملایر و اداراتی دیگری همچون کمیته امداد، بهزیستی. اداره تبلیغات اسلامی، خیرین، مردم و هیات‌های مذهبی برای این امر خیر پار کار آمدند، بیان کرد: بیش از ۷۰ نفر نیز ما را در پخت این تعداد غذای نذری کمک کردند.

موسوی یادآور شد: بخشی از غذای نذری بین نیازمندان و خانواده‌های زیرپوشش کمیته امداد، بهزیستی و روستاها و بخشی هم در موکب‌هایی که امروز عصر در جشن غدیر برپاست، توزیع می‌شود.

به گزارش ایرنا؛ شهرستان ملایر با جمعیتی بیش از ۳۰۰ هزار نفر در ۷۵ کیلومتری همدان واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha