۵ تیر ۱۴۰۳، ۲۰:۳۰
کد خبرنگار: 971
کد خبر: 85519815
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

جزئیات سفر جلیلی به کرمان +فیلم و عکس

۵ تیر ۱۴۰۳، ۲۰:۳۰
کد خبر: 85519815
جزئیات سفر جلیلی به کرمان +فیلم و عکس

کرمان - ایرنا - همزمان با ورود جلیلی به کرمان پیمان سلطانی‌نژاد پدر کودک شهید «ریحانه» -معروف به دختر کاپشن صورتی- در حمله اخیر تروریستی کرمان، در فرودگاه شهید سلیمانی این شهر به استقبال سعید جلیلی رفت.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، «سعید جلیلی» نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، عصر امروز سه‌شنبه پنجم تیرماه همزمان با عید سعید غدیر در شانزدهمین روز از تبلیغات نامزدهای انتخابات، وارد کرمان شد.

حضور جلیلی در فرودگاه با استقبال پدر «دختر کاپشن صورتی» همراه شد؛ پیمان سلطانی‌نژاد پدر کودک شهید «ریحانه» -معروف به دختر کاپشن صورتی- در حمله اخیر تروریستی کرمان، در فرودگاه شهید سلیمانی این شهر به استقبال سعید جلیلی رفت.

جلیلی در اولین برنامه سفر خود با نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان دیدار کرد. 

مردم ساعاتی قبل از حضور جلیلی در سالن تلاش کرمان به انتظار وی نشستند و در این میان شعار های زیادی ازسوی هواردان وی مطرح شد که "امروز حمایت میکنیم جمعه قیامت میکنیم"، "سلام بر جلیلی درود بر رئیسی" از جمله ی این شعار ها بود. 

شعار تبلیغاتی طرفداران جلیلی با لهجه کرمانی هم در میان انبوه دست نوشته و پلاکارها خودنمایی می کرد. یکی از هواردان وی نوشته بود؛ 

بعد از ساعت های انتظار جلیل وارد سالن تلاش کرمان شد. 

نمی گوییم انقلابی باشید حداقل سیاست خارجی را بفهمید

جلیلی در جمع مردم کرمان تصریح کرد: دیدید چند روز پیش که گفتند خودش نخواست جلوی فروش نفت بگیرد خود آنها می گویند ما شکست خورده ایم بعد شما می گویید خودشان نخواستند؟ ابزار شیطان ترساندن است، می گویند اگر فلانی سر کار بیاید چه؟ نمی گوییم انقلابی باشید حداقل سیاست خارجی را بفهمید، چند ماه دیگر یکی دیگر در آن کشور قرار است سر کار بیاید بعد شمااز الان می ترسانی؟ حاج قاسم می گفت ترامپ قمارباز حریف تو ماییم آیا ملتی که قدرتی تولید می کنند در عرصه های اقتصاد و صنعت و کردشگری نمی تواند چنین جهشی برای کشور به ارمغان بیاورد؟ استان کرمان ما یک جهان فرصت است و می تواند نشان دهد نه تنها استان بلکه کشور ما را جهش ده

شعار جالب کرمانی‌ها خطاب به سعید جلیلی

در ادامه حضور جلیلی در سالن تلاش مردم یک صدا فریاد زدند:  اتحاد یک کلام جلیلی والسلام

 

جلیلی در ادامه برنامه های خود پس از سخنرانی در جمع مردم به مزار شهدای گمنام کرمان رفت و به مزار حاج قاسم ادای احترام کرد. 

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha