۶ تیر ۱۴۰۳، ۰:۴۰
کد خبرنگار: 895
کد خبر: 85519996
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

سرپرست سابق وزارت آموزش و پرورش:‌ پزشکیان فردی از جنس مردم است

گناباد-ایرنا- سرپرست سابق وزارت آموزش و پرورش گفت:‌ مسعود پزشکیان فردی از جنس مردم و این مساله را در عمل ثابت کرده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سید جواد حسینی سه شنبه شب در اجتماع حامیان مسعود پزشکیان یکی از نامزدهای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در گناباد افزود: پزشکیان همواره در صف حمایت از مردم ایستاده است و به همه مردم ایران عشق می ورزد و ترک،‌ بلوچ، کرد، ترکمن، سنی و شیعه، یهودی، مسیحی و زرتشتی را به طور یکسان در سپهر نگاهش می بیند.

وی ادامه داد:‌ مردم اگر می خواهند از سفره های کوچک شده ناشی از تورم نجات یابند باید کسی را انتخاب کنند که دانش علمی دارد و می تواند نظام بین الملل را درک و تعامل سازنده با آن داشته باشد و برای رهایی از فرق و درد و رنجش انسانها گامهای موثری بردارد و او کسی جز مسعود پزشکیان نیست.

سرپرست سابق وزارت آموزش و پرورش گفت: مسعود پزشکیان زمانی که مسوول گزینش بود برای یک نفر پرونده درست نکرده و یک نفر را اخراج نکرد و در مناظره های نامزدهای ریاست جمهوری با هیچ کسی دعوا ننمود و با وجودی که بیشتر رقبایی انتخاباتی بر علیه مسعود پزشکیان بودند.

حسینی گفت: زمانی که با چماق بر سر دختران ما را در خیابان می کوبیدند مسعود پزشکیان این ظلم را فریاد زد و موقعی که دانشجویان از دانشگاهها و اساتید دانشگاه به خاطر هم اندیشی اخراج می شدند وی این ظلم را فریاد زد.

حسینی ادامه داد: یکی از نامزد انتخابات ریاست جمهوری که در زمانی که مسوول سیاست خارجی بود به گونه ای عمل کرد که ۶ قطعنامه بین المللی تصویب شد و تمام تحریمها که زندگی ما را در شرایط فلج کننده روبرو کرده است زمان او اعمال شد و امروز حرف از دفاع از مردم ایران می زند.

وی با اشاره به اینکه پزشکیان هیچ گام دروغ نگفته است، افزود: این را باید از مردم تبریز، استادان دانشگاه،‌همسایگان و خویشاوندان وی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی پرسید اگر یک نفر گفت که وی در زندگی دروغ گفته است من حرفم را پس می گیرم.

معاون سابق استاندار خراسان رضوی اضافه کرد: مسعود پزشکیان با وجودی اینکه پزشک و متخصص قلب است و فوق تخصص قلب را با رتبه های نخست بدست آورده و چهار دوره نماینده مجلس شورای اسلامی است از سالهای گذشته یک روز در هفته را برای جراحی رایگان قلب بیماران به تبریز سفر می کند.

وی ادامه داد:‌ پزشکیان حافظ کل قرآن و نهج البلاغه است و این مساله ر در زندگی اش پیاده کرده و جلسات تفسیر نهج البلاغه برای پنج هزار نفر از مردم تبریز برگزار می کند.

حسینی افزود:‌ پزشکیان آمده که ایران را با همکاری مردم ایران نجات دهد و ما و شما مردم گناباد در این عید سعید غدیر خم با هم پیمان می بندیم که در جمعه و در پیچ تاریخی دست همه َآشنایان و خویشاوندن بگیریم و جمعه تاریخ بی نظیر برای ایران رقم بزنیم و در سایه این حضور شنبه با مسعود پزشکیان به عنوان رییس جمهور منتخب ایران روبرو شویم.

مرکز شهرستان گناباد در فاصله ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد و جنوب استان خراسان رضوی واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha