مجتمع خدماتی و رفاهی بیمه سلامت شهرستان دنا بهره برداری شد

یاسوج - ایرنا -مجتمع خدماتی رفاهی بیمه سلامت شهرستان کوچک دنا در شمال کهگیلویه وبویراحمد امروز چهارشنبه پنجم تیرماه بهره برداری شد.

به گزارش ایرنا،مدیر کل بیمه سلامت استان کهگیلویه وبویراحمد در آیین افتتاح ساختمان بیمه سلامت شهرستان دنا گفت: این طرح در زمینی به مساحت ۴۲۰متر مربع احداث شد.

فروغ شباهنگ افزود:مجتمع اداری و رفاهی شهرستان دنا با ۴۷ میلیارد ریال سرمایه گذاری ساخته شده است.

وی با یادآوری اینکه مجتمع رفاهی اداری شهرستان دنا سال ۱۴۰۰کلنگ زنی شد تاکید کرد که این طرح از یادگارهای رییس جمهور شهید است.

شباهنگ تصریح کرد: ۳۱هزار نفر از شهروندان ساکن شهرستان دنا زیرپوشش بیمه سلامت هستند و از خدمات حمایت درمانی استفاده می کنند.

شباهنگ با اشاره به اینکه پیش از این در شهرستان های بویراحمد، گچساران و بهمئی ساختمان. بیمه سلامت احداث شده بود ابراز کرد: این چهارمین ساختمان بیمه سلامت استان است.

معاون توسعه مدیریت منابع سازمان بیمه سلامت ایران نیز در این آیین گفت:خدمات رسانی کارکنان بیمه سلامت در ساختمان های استیجاری غیراستاندارد از چالش های این سازمان در ابتدای دولت سیزدهم بود که سه سال گذشته تاکنون اقدام های جهادگونه ای در این حصوص انجام گرفته است.

دکتر حسین رنجبران افزود:تا پایان سال جاری ۲۰ مجتمع اداری سازمان بیمه سلامت در استان های مختلف کشور به بهره برداری می رسد.

وی با اشاره به اهمیت وجود فضای اداری مناسب ابرازامیدواری کرد: تا پایان سال ۱۴۰۴ با احداث ساختمان های جدید مشکل فضاهای اداری در شمار زیادی از شهرستان های استان مرتفع شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha