۲۰ مهر ۱۳۹۳، ۱۷:۰۳
کد خبر: 81347015
T T
۰ نفر
عملیات اجرایی ساختمان اداری بیمه سلامت كهگیلویه و بویراحمد آغاز شد

یاسوج - ایرنا - عملیات اجرایی ساختمان اداری بیمه سلامت كهگیلویه و بویراحمد روز یكشنبه با حضور مدیرعامل سازمان بیمه سلامت كشور، استاندار و جمعی از مدیران اجرایی استان در یاسوج آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مدیرعامل بیمه سلامت كشور در این آیین مساحت پروژه ساختمان اداری بیمه سلامت كهگیلویه و بویراحمد را افزون بر یك هزار و 200 مترمربع اعلام كرد.

انوشیروان محسنی بندپی میزان اعتبار در نظر گرفته شده برای اجرای این طرح را افزون بر 40 میلیارد ریال دانست و گفت: در صورت تامین اعتبار مورد نیاز پیش بینی می شود كه این پروژه تا پایان سال 94 به بهره برداری برسد.

وی افزود: 450 هزار نفر در كهگیلویه و بویراحمد زیر پوشش بیمه سلامت هستند كه 72 درصد جمعیت استان را شامل می‌ شود.

محسنی بندپی بیان كرد: بیمه خدمات درمانی سال 73 در كهگیلویه و بویراحمد راه اندازی شد كه در سال 91 به بیمه سلامت تغییر یافت.

وی از احداث ساختمان اداری بیمه سلامت در شهرستان های گچساران و كهگیلویه خبر داد و اظهار كرد: قول مساعد داده می شود كه بر اساس اولویت ها ساختمان اداری بیمه سلامت گچساران و دهدشت در دستور كار قرار گیرد.

محسنی بندپی عنوان كرد: با تدبیر دولت و حمایت های مجلس شورای اسلامی هم اكنون شرایطی فراهم شده كه روز به روز شاهد گسترش چتر بیمه ای بر سر مردم كشور هستیم.

وی ابراز داشت: با این اقدام نگرانی ها و دغدغه های مردم در زمینه پرداخت هزینه های درمانی كاهش یافته است.

محسنی بندپی جمعیت زیر پوشش صندوق بیمه روستایی و عشایری را در كشور 23 میلیون نفر عنوان كرد و افزود: میانگین هزینه های پرداختی این اقشار زیر 10 درصد است.

نماینده مردم شهرستان های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی نیز در این آیین،گفت: اعتباری افزون بر 40 میلیارد ریال برای احداث ساختمان اداری بیمه سلامت كهگیلویه و بویراحمد اختصاص یافت.

غلام محمد زارعی با اشاره به اجرای طرح تحول نظام سلامت، افزود: با تدبیر رییس جمهوری شاهد شكوفایی هر چه بیشتر در عرصه سلامت هستیم.

وی بیان كرد: هم اكنون چتر بیمه ای در تمام نقاط كشور گسترش یافته و قشرهای مختلف مردم از فرصت به وجود آمده بهره مند شده اند.

زارعی اظهار كرد: با تلاش دولت یازدهم و نمایندگان مجلس شورای اسلامی شاهد تحقق بیش از پیش عدالت بیمه ای در كشور خواهیم بود.

7535/671