فروشنده سوخت قاچاق در زاهدان نقره داغ شد

زاهدان - ایرنا - مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان از محکومیت ۶ میلیارد ریالی فروشنده سوخت قاچاق در زاهدان خبر داد.

منصور انصاری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: پرونده فروش چهار هزار و ۸۰۰ لیتر نفتگاز به ارزش یک میلیارد و ۹۱۶ میلیون ریال در شعبه هشتم ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان زاهدان بررسی شد.

وی افزود: شعبه پس از بررسی مستندات موجود در پرونده، بررسی تراکنش های کارت سوخت و بارنامه‌های صوری متخلف را به پرداخت سه میلیارد و ۸۳۲ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

به گفته مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان؛ متهم از حیث بهای مال تلف شده نیز به پرداخت یک میلیارد و ۹۱۶ میلیون ریال و در مجموع به پرداخت ۶ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شده است.

وی گفت: شرکت پخش فرآورده‌های نفتی زاهدان این تخلف را در بررسی تراکنش کارت سوخت یک دستگاه خودرو کشف و گزارش آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کرد.

۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در زاهدان ضبط شد

رئیس شعبه پنجم تعزیرات حکومتی زاهدان نیز از محکومیت قاچاقچی سوخت و ضبط هفت هزار لیتر سوخت قاچاق خبر داد.

موسی تنهایی جهانتیغ اظهار کرد: پرونده حمل ۶ هزار و ۷۰۰ لیتر نفتگاز به ارزش ۲ میلیارد و ۶۷۳ میلیون ریال در شعبه پنجم ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان زاهدان بررسی شد.

وی افزود: شعبه پس از بررسی مستندات موجود در پرونده، متهم را علاوه بر ضبط سوخت و باک های جاساز شده، به پرداخت پنج میلیارد و ۳۴۶ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

به گفته رئیس شعبه پنجم تعزیرات حکومتی زاهدان، این میزان سوخت از یک دستگاه تریلی کشنده که ۲ باک فلزی در آن جاساز شده بود کشف و گزارش آن برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha