پاداش کشف ماینر غیرمجاز در سیستان و بلوچستان ۲ برابر افزایش یافت

زاهدان - ایرنا - مدیرروابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان گفت: پاداش شناسایی و معرفی تولید کنندگان غیرمجاز رمز ارز در این استان ۲ برابر شد.

مجید رضوانی روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: مرحله نخست پاداش‌ها شامل اعطای ۱۰ میلیون ریال به ازای معرفی هر دستگاه ماینر غیرمجاز است که تا سقف ۲۵۰ میلیون ریال بابت معرفی مراکز غیرمجاز خصوصی و تا سقف ۵۰۰ میلیون ریال برای معرفی ماینرهای غیرمجاز در مراکز دولتی و غیر دولتی، در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه این پاداش در ۲ مرحله پرداخت می‌شود، افزود: مرحله اول در ۱۵ روز کاری به عامل شناسایی کننده پرداخت و بخش دوم پاداش‌ها، متناسب با مدت و میزان استفاده غیرمجاز از انرژی برق در مراکز غیرمجاز رمز ارز ( بیش از یک سوم این بخش از پاداش‌ها )در مدت ۴۰ روز به عامل شناسایی کننده و بقیه به مجریان و ضابطان قضایی ذی ربط پرداخت می‌شود.

مدیر دفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان با اشاره به حفظ محرمانگی و هویت گزارشگران، بیان کرد: افراد می‌توانند گزارشات خود را از طریق آدرس http://www.tavanir.org.ir بخش گزارش رمز ارز غیرمجاز ثبت کنند.

وی تصریح کرد: استفاده غیرمجاز از انرژی برق جهت تولید رمز ارز ضمن افزایش فشار به شبکه برق باعث خسارت به شبکه توزیع برق و لوازم مشترکان خواهد شد. ‌

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha