۶ تیر ۱۴۰۳، ۱۳:۵۲
کد خبرنگار: 3153
کد خبر: 85520535
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

۴۰ گونی پودر بستنی فاسد در گیلان کشف و ضبط شد

۶ تیر ۱۴۰۳، ۱۳:۵۲
کد خبر: 85520535
۴۰ گونی پودر بستنی فاسد در گیلان کشف و ضبط شد

رشت- ایرنا- معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان اداره ‌کل صنعت، معدن و تجارت گیلان گفت: ۴۰ گونی مواد اولیه (پودر) بستنی تاریخ مصرف گذشته از یک واحد صنفی تولید بستنی در رشت، براساس گزارشات واصله و بازرسی‌های صورت گرفته کشف و ضبط شد.

علی رضا حسینیان روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: باتوجه به فرارسیدن فصل تابستان و افزایش استفاده از انواع خوراکی‌ها و نوشیدنی‌های سرد، بازرسی از واحدهای صنفی مواد غذایی در این ایام تشدید شد و در این راستا از یک واحد تولید بستنی در رشت ۴۰ گونی پودر بستنی ۲ کیلو گرمی فاسد کشف و برای طی مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

وی نظارت بر فرآیند تولید،قیمت، کیفیت و مواد مصرفی را از موارد مورد تاکید بازرسی بازرسان سطح استان اعلام کرد و افزود : شکایات همشهریان در خصوص کیفیت مواد غذایی، گرانفروشی و کم فروشی ، تاریخ تولید و انقضاء انواع کالا و مواد غذایی توسط بازرسان مورد بررسی و رسیدگی قرار می گیرد.

وی تصریح کرد: سامانه ۱۲۴ در استان گیلان آماده ثبت هرگونه تخلف و شکایات است و مردم می توانند شکایات کتبی خود را هم به ادارت صنعت ، معدن و تجارت شهرستانها تحویل دهند بازرسان این اداره کل به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به مردم هستند .

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha