۶ تیر ۱۴۰۳، ۱۵:۱۳
کد خبر: 85520655
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

۱۳ میلیون و ۴۸۰ هزار متر مکعب گاز سی ان جی در استان مرکزی توزیع شد

اراک - ایرنا - مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های های نفتی منطقه استان مرکزی گفت: ۱۳ و میلیون و ۴۸۰ هزار متر مکعب گاز سی ان جی امسال استان توزیع و مصرف شد.

سعید جمشیدی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: توزیع این میزان سوخت سی‌ان‌جی در استان مرکزی صرفه‌جویی قابل توجهی در مصرف بنزین داشته که اقدام ارزشمندی در راستای حفظ منافع ملی محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: ۶۲ جایگاه عرضه سوخت سی ان جی و ۱۰۰ جایگاه سوخت مایع در نقاط مختلف استان در مدار سوخت‌رسانی قرار دارند و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های های نفتی منطقه استان مرکزی با بیان اینکه بیش از ۹۰ درصد جایگاه‌هی سوخت استان مرکزی در حال حاضر تجهیزات ، قطعات و فرآیندهای خود را بر اساس چک لیست‌های سازمان استاندارد رفع نقص و به روز رسانی نموده‌اند، اظهار کرد: از مالکان و رانندگان خودروهای گاز سوز درخواست می‌شود که هر چند مدت یک بار وضعیت مخازن نصب شده بر روی خودروی خود را پایش و از صحت سلامت تجهیزات آن اطمینان حاصل نمایند.

جمشیدی اضافه کرد: فرسودگی برخی از مخازن نصب شده بر روی خودروهای ۲ گانه‌سوز عامل و تهدیدی برای ایجاد خطر و وقوع انفجار در زمان سوختگیری است.

وی عوامل انفجار مخازن سی‌ان‌جی نصب شده بر روی خودروها را دستکاری، برشکاری، جوشکاری و یا تغییر در ساختار آن دانست و از مالکان خودروها خواست تحت هیچ شرایطی نسبت به این موضوع و تغییر آن و خارج نمودن آن از حالت استاندارد اقدام نکنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha