برنامه‌های «قاضی زاده هاشمی» در ایام تبلیغات انتخابات ریاست‌جمهوری چه بود؟

تهران- ایرنا- «سیدمحمدحسین قاضی‌زاده هاشمی» در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ۱۷ روز تبلیغات تعیین شده، بیشتر بر دیدار و گفت وگوی نخبگانی و ارائه دستاوردها در دولت سیزدهم و تشریح برنامه های «دولت مردم ، دولت خانواده» تمرکز داشت.

به گزارش ایرنا، سیدمحمدحسین قاضی‌زاده هاشمی نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بعد از تایید صلاحیت از سوی شورای نگهبان اعلام کرد هزینه تبلیغاتی من نزدیک به صفر است. وی در دو هفته تبلیغات انتخاباتی در ابتدا با برخی از هنرمندان نشستی برگزار کرد بعد علاوه بر حضور در پنج مناظره تلویزیونی، برنامه بدون تعارف و برنامه «صف اول» ، گفت و گوی ویژه خبری به جمع دانشجویان دانشگاه تهران رفت و در نشست خبری به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

قاضی‌زاده هاشمی» در ۱۷ روز تبلیغات انتخاباتی ابتدا با برخی از هنرمندان نشستی برگزار کرد بعد علاوه بر حضور در پنج مناظره تلویزیونی، برنامه بدون تعارف و برنامه «صف اول» ، گفت و گوی ویژه خبری به جمع دانشجویان دانشگاه تهران رفت و در نشست خبری به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

قاضی‌زاده‌هاشمی در نخستین مناظره انتخاباتی چه گفت؟

مردم از وعده خسته شده‌اند. باید و نباید گفتن ساده است؛ باید بگوییم کاری که می‌خواهیم انجام دهیم توسط چه تیمی و با چه روشی انجام می‌شود.

قاضی‌زاده‌هاشمی در دومین مناظره انتخاباتی چه گفت؟

وی در دومین مناظره با عنوان کلی «خدمتِ عدالت محور دولت» به سوالاتی در زمینه سیاستگذاری در یارانه‌ها، محرومیت‌زدایی و رفع فقر، ارتقای نظام سلامت و ارتقای نظام آموزشی و علمی پاسخ داد.

امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در مناظره سوم چه گفت؟

قاضی زاده هاشمی در سومین مناظره با عنوان «انسجام اجتماعی با «حکمرانی فرهنگی» به سوالاتی در محورهای سبک زندگی، حکمرانی فضای مجازی و تولیدات فرهنگی هنری پاسخ داد.

قاضی‌زاده‌هاشمی در چهارمین مناظره انتخاباتی چه گفت؟

وی در چهارمین مناظره گفت: اطرافیان آقای پزشکیان تعادلی در سیاست خارجی و مناسبات بین‌المللی ندارند و تک چشمی به جهان نگاه می‌کنند در حالی که شهید رئیسی این تابو را شکست و با اقتدار سایه جنگ را از کشور دور کرد.

قاضی‌زاده‌هاشمی در آخرین مناظره تلویزیونی چه گفت؟

قاضی زاده در آخرین مناظره تلویزیونی با موضوع «کارآمدسازی دولت» در دو بخش «پرونده‌های روی میز» و «انتظارات مردم از دولت چهاردهم» در مقابل پنج رقیب دیگر انتخاباتی خود، برنامه‌ها و دیدگاه‌های اجرایی خود در «دولت مردم و خانواده» را تشریح کرد.

وعده‌های فضایی و عدم شفافیت نوعی بی‌اخلاقی با مردم است‌

قاضی‌زاده هاشمی سه‌شنبه -۲۲ خرداد- به مدت یک ساعت مهمان برنامه «صف اول» شبکه خبر بود مهمترین اقدام را احیای اخلاق در فضای سیاسی و اداری کشور دانست و گفت: دولت باید پاسخگو باشد و وعده‌های فضایی ندهد زیرا وعده‌های فضایی و عدم شفافیت نوعی بی‌اخلاقی با مردم است‌.

وی در این برنامه ضمن پاسخگویی به برخی سوالات، محورها و برنامه های خود را تشریح کرد.

دولت شهید رئیسی دولت تحول و برقراری عدالت بود

این نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شامگاه چهارشنبه ۳۰ خرداد در برنامه «بدون تعارف» شبکه دو اظهار داشت: در برقراری عدالت پروژه بگیرها، جیره خوارها و کسانی که ارتباط خاص دارند که در آمدهایشان قطع می‌شود، موضع می‌گیرند.

خانه‌داری باید شغل درنظرگرفته شود

قاضی زاده هاشمی شامگاه شنبه - دوم تیر- در برنامه «گفت‌وگوی ویژه خبری» با اشاره به مشارکت ۱۵ درصدی بانوان در اقتصاد، گفت: خانه‌داری باید یک شغل محاسبه شود و از خانم‌های خانه‌دار پشتیبانی کنیم.

مدعی ریاست‌جمهوری باید فهم کلی از مسائل کشور داشته‌ باشد

قاضی زاده هاشمی در نشست با جمعی از هنرمندان گفت: فردی که ادعای ریاست جمهوری دارد باید فهم‌ کلی از مسائل عمومی کشور و نگاه راهبردی داشته باشد و بتواند تیم منسجم را به کار گیرد.

نباید قومیتی و منطقه‌ای به مسائل نگاه کنیم

قاضی زاده هاشمی در جمع دانشجویان دانشگاه تهران دانشکده علوم گفت: نباید قومیتی و منطقه‌ای به مسائل نگاه کنیم؛ نوع نگاه باید تغییر کند و باید ایران را به قدرت جهانی اقتصاد تبدیل کنیم.

از کلیت دولت سیزدهم دفاع می‌کنم/وام ازدواج رابه یک میلیارد تومان می‌رسانم

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در نشست با خبرنگاران و اصحاب رسانه در خبرگزاری فارس گفت: شخصیت شهید رئیسی با شهید رجایی مشترک است. شهید رئیسی از هیچ ظرفیتی چشم پوشی نمی کرد و از همه ظرفیت ها استفاده می کرد.

نیروهای شرکتی باید ساماندهی شوند/با تولید انبوه قیمت مسکن را کاهش دهیم

قاضی زاده هاشمی امروز -یکشنبه سوم تیرماه -در نشست خبری که در خبرگزاری ایسنا برگزار شد، با بیان اینکه چابک سازی نظام اداری را کاهش نیروی انسانی نمی‌دانیم به ضرورت ساماندهی نیروهای شرکتی تاکید کرد

رونمایی قاضی‌زاده هاشمی از ۱۰۰ برنامه دولت خانواده

قاضی‌زاده هاشمی با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی ایکس، نوشت: امروز از ۱۰۰ برنامه دولت خانواده برای حل مسائل اصلی کشور رونمایی کردم. ما برای ۱۰۰ اولویت کشور، راهکار عملی و برنامه مدون داریم.

مناظره جای حرف‌های کلی و مبهم نیست

نامزد انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم با انتشار پیامی در شکبه اجتماعی ایکس، نوشت: مناظره جای حرف‌های کلی و مبهم نیست. باید شفاف شود می‌خواهیم به عقب برگردیم یا رو به جلو حرکت خواهیم کرد.

کم‌کردن شکاف درآمد و هزینه از اهداف دولت خانواده است

قاضی زاده هاشمی در فضای مجازی نوشت امروز شکاف میان درآمد و هزینه‌های خانواده در حال افزایش است و کم کردن این فاصله مهم‌ترین اقدام خواهد بود.

پاسخ قاضی‌زاده هاشمی به توهین ابتکار: انسداد شمایید

قاضی زاده هاشمی در توئیتی خطاب به معصومه ابتکار معاون دولت یازدهم و دوازدهم نوشت: خانم ابتکار! انسداد دولت‌های همفکر شما بودند.

مشکل بیمه و بنزین رانندگان تاکسی‌های اینترنتی را حل می‌کنم

نامزد انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی ایکس وعده حل مشکل بیمه و سهمیه بنزین رانندگان تاکسی‌های اینترنتی را داد.

دولت خانواده مذاکره می‌کند و از اصول هم کوتاه نمی‌آید

قاضی‌زاده هاشمی در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: در دولت خانواده در جایی که لازم باشد با آمریکایی ها مذاکره، پول هایمان را آزاد و ارتباطات اقتصادی با بسیاری از کشورها برقرار می کنیم. همزمان با آن، پیمان های سیاسی منطقه ای و جهانی را افزایش می دهیم، پشتیبانی جهانی در شورای امنیت برای کشورمان ایجاد می کنیم تا اگر کسی خواست در شورای امنیت برعلیه ما قطعنامه صادر کند، آن را وتو کنند.

اولین مستند

از این نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری دو مستند نیز از صدا و سیما پخش شد قاضی زاده هاشمی در اولین مستند تلویزیونی خود که از شبکه یک سیما پخش شد خود را معرفی و فعالیت کاریش را از کودکی تا بزرگسالی شرح داد.

دومین مستند

قاضی زاده هاشمی در دومین مستندش با عنوان سلام؛ ما را "امام رضا" بزرگ کرد از دغدغه‌های روزمره مردم، خاطرات جبهه، جانبازی‌ و دلبستگی خود به امام رئوف گفت و «فصل پروانگی» که نماد دگردیسی و تحول حکمرانی کشور است را تشریح کرد.

قاضی زاده هاشمی از نامزدی انتخابات ریاست جمهوری انصراف داد

قاضی زاده هاشمی در آخرین شب تبلیغات انتخابات از ادامه رقابت در انتخابات ریاست جمهوری انصراف داد.

وی در حساب کاربری در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: رَبِّ أَدخِلنِی مُدخَلَ صِدقٍ وَأَخرِجنِی مُخرَجَ صِدقٍ، انجام تکلیف شرعی گاهی در اصرار بر اصول متجلی می‌شود، گاهی در رعایت صلاح امت. در شرایط فعلی تکلیف شرعی ضمن تأکید بر اصول، تحفظ بر مصالح کلان کشور است.به منظور حفظ انسجام نیروهای انقلاب و در پاسخ به درخواست مکتوب شورای عالی اجماع نیروهای انقلاب و برخی از علما و دلسوزان از ادامه مسیر انصراف داده، امیدوارم سه برادر دیگرم نیز در فرصت باقیمانده اجماع نموده تا جبهه انقلاب تقویت گردد. ملت شریف ایران، شورای محترم نگهبان، وزارت کشور و تمامی اعضای ستادهای انتخاباتی‌ام قدردانی می‌نمایم. باشد که راه شهید رئیسی عزیز به بهترین نحو ادامه یابد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha