اولویت کاندیدای ما، ادامه کار «دولت خدمت» است

اصفهان–ایرنا–رئیس ستاد انتخاباتی سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در اصفهان گفت: کاندیدای ما، برنامه‌های ویژه‌ای در نظر دارد و اولویت نخست آن، ادامه کار «دولت خدمت» است.

به گزارش ایرنا، مهدی محمدی روز چهارشنبه در نشست خبری ستاد انتخاباتی سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی از نامزدهای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، در مجتمع مطبوعاتی اصفهان افزود در دولت شهید رئیسی بحث انتقال آب از حوزه خلیج فارس به اصفهان برای مصارف منطقه صنعتی و آشامیدنی پیگیری شد که تاکنون پیشرفت خوبی داشته است که این راه ادامه خواهد یافت تا یکی از مشکلات اصلی استان حل شود.

وی با اشاره به شعار انتخاباتی قاضی‌زاده هاشمی با عنوان «دولت مردمی و خانواده» گفت: هدف این کاندیدا واگذاری امور کشور به مردم است و در این راستا دولت بعنوان تسهیلگر به مردم کمک می‌کند.

رئیس ستاد انتخاباتی سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی تاکید کرد: این نامزد انتخاباتی به خانواده اهمیت ویژه‌ای می‌دهد و در برنامه‌های خود، همه افراد خانواده، مشکلات و نیازهای آنها از جمله تحصیل و اشتغال به همراه کرامت و عزت آنها دیده می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: قاضی‌زاده هاشمی معتقد است که واگذاری بیمه تکمیلی درمان به مؤسساتی که از نظر سرمایه‌ای قوی هستند و با برنامه‌ای که دولت برای آنها تعیین می‌کند، می‌تواند در زمینه درمان مؤثر واقع شود.

محمدی افزود: در مجموع قاضی‌زاده هاشمی با برنامه متقن به صحنه انتخابات آمده‌ و کارنامه عملکرد او مشخص بوده و به برنامه‌های خود نیز پایبند است.

وی، یکی از شاخصه‌های کاندیدای اصلح را داشتن کارنامه و برنامه مشخص عنوان کرد و گفت: قاضی‌زاده هاشمی در دولت شهید رئیسی عملکرد خوبی در بنیاد شهید داشت که این موفقیت مورد تقدیر رئیس جمهور شهید هم قرار گرفت و این خود نمونه‌ای از مدیریت دولت کوچکی است که تجربه موفق وی را عیان می‌کند.

محمدی با اشاره به برنامه کاندیدای خود در باره بیمه‌های درمانی نیز گفت: کارنامه عملکردی او از اجرای موفق بیمه تکمیلی جانبازان در بنیاد شهید، این نوید را می‌دهد که در زمینه درمان هم اقدامات خوبی خواهند داشت.

وی قاضی‌زاده هاشمی را جوان‌نرین کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری عنوان کرد که عضویت در هیأت علمی دانشگاه، حضور چهار دوره در مجلس شورای اسلامی، ۲ دوره نایب رئیس اولی مجلس و ریاست بنیاد شهید کشور را در کارنامه موفق خود دارد.

به گزارش ایرنا، سه هزار و ۱۶۹ شعبه اخذ رأی بر اساس مصوبات هیأت‌های اجرایی انتخابات ریاست جمهوری در استان اصفهان بپیش‌بینی شده است.

در پی شهادت آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رییسی و همراهان ایشان، بر اساس اصل یکصد و سی و یکم قانون اساسی و مواد ۳۸ و ۳۹ قانون انتخابات ریاست جمهوری و تبصره‌های ذیل آنها، ستاد انتخابات کشور برای برگزاری چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، کار خود را آغاز کرده است.

طبق اعلام وزارت کشور، با مشخص شدن نامزدهای تایید صلاحیت شده ریاست جمهوری و آغاز فرایند تبلیغات، روز جمعه هشت تیر سال‌جاری، انتخابات برگزار و چهاردهمین رییس جمهور توسط مردم برگزیده خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha