برنامه‌های «علیرضا زاکانی» در ایام تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری چه بود؟

تهران- ایرنا- «علیرضا زاکانی» در ایام تبلیغات انتخاباتی چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با حضور در صداوسیما و سفرهای استانی به تشریح برنامه‌ها و دیدگاه‌های خود پرداخت.

به گزارش حوزه احزاب ایرنا، ۲۰ خرداد ماه و پس از اعلام اسامی نامزدهای انتخابات از سوی وزارت کشور به صورت رسمی تبلیغات و رقابت چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری کلید خورد و نامزدها ۱۷ روز با حضور در تجمع های مردمی، نشستهای خبر و دانشجویی یا سفرهای استانی به تشریح دیدگاه‌ها و برنامه‌های خود برای آوردگاه روز انتخابات - ۸ تیرماه -پرداختند.

علیرضا زاکانی نامزد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری که سابقه حضور در انتخابات ۱۴۰۰ را هم دارد در آخرین روز تبلیغات ـ ۶ تیر ماه ـ در جمع طرفداران خود در میدان امام حسین(ع) به صراحت گفت: من دفعه گذشته به خاطر شهید رئیسی کنار رفتم، اما این بار کنار نمی‌روم، ما محکم در صحنه هستیم تا حق مردم را بگیریم.(متن کامل خبر را اینجا بخوانید)

برنامه‌های «علیرضا زاکانی» در ایام تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری چه بود؟


زیر دو خم عناصر دارای فساد اقتصادی خواهیم رفت

وی چهارشنبه _ ۶ تیر ماه ـ در برنامه بدون تعارف که از شبکه دوم سیما و پس از اخبار ۲۰:۳۰ پخش شد، با بیان اینکه نه از شهرداری حقوق می‌گیرم و نه از مجلس حقوق گرفتم، گفت: زیر دو خم عناصر دارای فساد اقتصادی را خواهیم رفت.(متن کامل خبر را اینجا بخوانید)

زاکانی در پنجمین مناظره انتخاباتی چه گفت؟

وی روز سه‌شنبه پنجم تیرماه ۱۴۰۳ در پنجمین و آخرین مناظره انتخاباتی با عنوان «کارآمدسازی دولت» حضور یافت و در مقابل پنج رقیب دیگر انتخاباتی، برنامه‌ها و دیدگاه‌های اجرایی خود را تشریح کرد. (متن کامل خبر را در اینجا بخوانید)

روحانی، دولت را با ۱۳۰۰ هزار میلیارد تومان بدهی به شهید رئیسی تحویل داد

نامزد انتخابات ریاست جمهوری صبح چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ در دانشگاه تهران حاضر شد و با دانشجویان این دانشگاه به گفت‌وگو پرداخت و به پرسش‌های آنان پاسخ داد. (متن کامل خبر را در اینجا بخوانید)

در چهارمین مناظره انتخاباتی چه گذشت؟

زاکانی شامگاه دوشنبه چهارم تیرماه ۱۴۰۳ با حضور در چهارمین مناظره انتخاباتی با موضوع مسائل سیاسی به تشریح برنامه‌ها و دیدگاه‌های اجرایی خود پرداخت. (متن کامل خبر را در اینجا بخوانید)

مردم به هر کسی رأی بدهند با افتخار مقبول همه است

وی که با شعار «دولت خدمت» وارد کارزار انتخابات شده بود، در اجتماع تلاشگران عرصه تولید و کارآفرینی هم حاضر شد و به گفتگو با آنان پرداخت. (متن کامل خبر را در اینجا بخوانید)

نظامات کشور بر مدار اسلام شکل نگرفته است

نامزد انتخابات ریاست جمهوری روز دوشنبه چهارم تیرماه ۱۴۰۳ برای دومین بار به استان قم سفر کرد و با حضور در مدرسه فقهی مدیریت با اساتید و مدیران این نهاد حوزوی دیدار و گفت وگو کرد. (متن کامل خبر را در اینجا بخوانید)پ

یارانه طلایی جای یارانه فعلی را نمی‌گیرد/ ۶ گرم طلا برای هر نفر

علیرضا زاکانی نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری سوم تیر ماه ـ راس ساعت ۲۲ ـ در گفتگوی ویژه خبری حضور یافت و با بیان اینکه یارانه طلایی جای یارانه فعلی را نمی گیرد، گفت: در این رابطه حرکت در مسیر ارایه خدمت مستقیم در قالب کالا ۳۰ تا ۴۰ درصد افزایش می‌یابد.. (متن کامل خبر را در اینجا بخوانید)

برخی نامزدها در مناظرات علاقه دارند که ما به دهه ۹۰ برگردیم

وی همچنین روز یکشنبه سوم تیرماه با حضور در مسجد حضرت ولیعصر (عج) در دیدار با جمعی از طلاب با اشاره به اینکه برخی نامزدها در مناظرات علاقه دارند که ما به دهه ۹۰ برگردیم، گفت: شهید رئیسی نسبت نظام اسلامی، انقلاب و رهبری را درست کرد. (متن کامل خبر را در اینجا بخوانید)

برنامه‌های «علیرضا زاکانی» در ایام تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری چه بود؟

توزیع امکانات را عادلانه می‌کنم/بسته رفاه مردم را از تورم در امان نگه می‌دارد

اجتماع جامعه ورزش و جوانان حامی این نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری روز یکشنبه سوم تیرماه ۱۴۰۳ در سالن حجاب تهران برگزار شد. این اجتماع که در آستانه عید سعید غدیر برگزار شده بود، با مدیحه سرایی و سرور در وصف حضرت علی (ع) و عید غدیر همراه بود. (متن کامل خبر را در اینجا بخوانید)

تحقیق و تفحص‌های جنجالی در مستند «خط شکن» زاکانی

زاکانی روز شنبه دوم تیرماه ۱۴۰۳ در دومین مستند خود جزییاتی از انجام چندین تحقیق و تفحص در دوره‌های مختلف مجلس شورای اسلامی را تشریح و دستاوردهای آن را بیان کرد. این مستند که از شبکه دو پخش شد، «خط شکن» نام داشت و برخی از تصاویر آن بازسازی شده بود. (متن کامل خبر را در اینجا بخوانید)

زاکانی در سومین مناظره انتخاباتی چه گفت؟

وی در دوره تبلیغات، شامگاه جمعه اول تیرماه ۱۴۰۳ در سومین مناظره انتخاباتی با موضوع فرهنگی و عنوان «انسجام اجتماعی با حکمرانی فرهنگی» همراه با رقبای خود شرکت کرد. این مناظره در حالی در استودیو شماره ۱۱ صداوسیما برگزار شد که سوالات مطرح شده با محوریت مسائل فرهنگی این مناظره را چالش‌برانگیزتر کرد. (متن کامل خبر را در اینجا بخوانید)

زاکانی در دومین مناظره انتخاباتی چه گفت؟

نامزد انتخابات ریاست جمهوری شامگاه پنجشنبه ۳۱ خردادماه در دومین مناظره انتخاباتی با محور اقتصادی حضور یافت و با تاکید بر اینکه مشکل معلمان از جمله معیشت، مسکن و مشکلات متعدد را می‌توان از طریق صندوق ذخیره حل کرد، گفت: اداره سیاسی یا غیرحرفه‌ای این صندوق آن را به مسیر نادرستی برده است. . (متن کامل خبر را در اینجا بخوانید)

۱۴ بسته برای مسکن، شغل، سلامت و معیشت طراحی کرده‌ایم

علیرضا زاکانی عصر چهارشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ در همایش اقوام که در مسجد امام صادق(ع) برگزار شد حضور یافت و به ایراد سخنرانی پرداخت و از طراحی ۱۴ بسته برای مسکن، شغل، سلامت و معیشت سخن گفت. (متن کامل خبر را در اینجا بخوانید)

نگاهی به نخستین مستند علیرضا زاکانی /چهار روایت از زندگی زاکانی در یک مستند

اولین مستند نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری روز چهارشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ از شبکه یک پخش و در چهار بخش به زندگی شخصی، سیاسی و علمی این نامزد انتخاباتی اشاره شد. این مستند شامل چهار بخش با عناوین روایت اول، به وقت دفاع، رزمنده ۱۵ ساله، روایت دوم، قدم در راه طبابت، روایت سوم، در جستجوی عدالت، روایت آخر و من زاکانی شهردار تهران بود. (متن کامل خبر را در اینجا بخوانید)

ادعاهای ظریف سست و بی‌پایه بود

علیرضا زاکانی نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، صبح چهارشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ در نشست خبری ادعاهای وزیر خارجه دولت روحانی را سست و بی‌پایه خواند و گفت: کسانی که در قضیه کرسنت میلیاردها دلار به این کشور ضربه زدند باید محاکمه شوند.. (متن کامل خبر را در اینجا بخوانید)

برنامه‌های «علیرضا زاکانی» در ایام تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری چه بود؟

اقتصاد باید از کمند ارز و دلار آزادسازی شود/پاسخ ظریف را می‌دهم

او ۲۹ خردادماه ۱۴۰۳ در میزگرد اقتصادی که از شبکه یک سیما پخش شد حضور یافت و در این میزگرد، با تاکید بر اینکه کشور نیاز به تحول دارد، گفت: اقتصاد باید ابتدا از کمند ارز و دلار آزادسازی شده و سپس ارزش پول ملی تقویت شود.. (متن کامل خبر را در اینجا بخوانید)

جزئیات سفر انتخاباتی «علیرضا زاکانی» به تبریز

نامزد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در اولین مقصد انتخاباتی خود، صبح سه‌شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ به تبریز سفر کرد وی سپس در گلزار شهدا حضور یافت و با ادای احترام به مقام شهدای خدمت، با خانواده شهید مدافع حرم صادق عدالت اکبری و پدر شهید آل هاشم نیز دیدار کرد. سپس به بازار تبریز رفت و با بازاریان به گفت وگو پرداخت و در نهایت به دیدار مردم و هواداران خود رفت و به گفت وگو با آنان پرداخت. (متن کامل خبر را در اینجا بخوانید)

برنامه‌های «علیرضا زاکانی» در ایام تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری چه بود؟

علیرضا زاکانی در مناظره اول چه گفت؟

علیرضا زاکانی شامگاه دوشنبه ۲۸ خردادماه ۱۴۰۳ در نخستین مناظره نامزدهای چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در مقابل پنج رقیب دیگر انتخاباتی خود، برنامه‌ها و دیدگاه‌های اجرایی در دولت خدمت را با موضوع برنامه هفتم توسعه و رشد اقتصادی تشریح کرد. (متن کامل خبر را در اینجا بخوانید)

۵۲ حکم قانونی را شفاف کردیم/ ما حجاب بان نداریم

او که شعار «پاک باش و خدمتگزار» را برای خود برگزید، شامگاه روز یکشنبه ۲۷ خردادماه ۱۴۰۳ میهمان برنامه میزگرد فرهنگی شبکه دو سیما شد و به به سوالات کارشناسان در حوزه مسائل فرهنگی پاسخ داد. (متن کامل خبر را در اینجا بخوانید)

آمده‌ام تا راه شهید رئیسی را ادامه دهم

نامزد انتخابات ریاست جمهوری در شمشین روز تبلیغات نامزهای ریاست جمهوری در غروب یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ به مسجد ابوذر در منطقه ۱۷ تهران رفت و بی واسطه با مردم سخن گفت و با بیان اینکه آمده‌ام تا راه شهید رئیسی را ادامه دهم، گفت: آیت الله رئیسی مرد میدان ، سیاستمداری بزرگ و مؤمنی فداکار بود و شهادت این عزیز سر فصلی شد تا ملت ایران حماسه بزرگ خلق کنند. . (متن کامل خبر را در اینجا بخوانید)

در دولتم به بخش خصوصی تکیه می‌کنم

علیرضا زاکانی عصر یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: امروز صبح در اتاق بازرگانی ایران، پارلمان بخش خصوصی و در جمع فعالان این حوزه تاکید شد، ما در «دولت خدمت» می‌خواهیم به شما تکیه کنیم، نه اینکه جای شما بنشینیم. دولت به محصول نهایی زنجیره تولیدکننده نیاز دارد و نباید داخل زنجیره دخالت کند. (متن کامل خبر را در اینجا بخوانید)

جزئیات پیشنهاد زاکانی برای خرید قراردادی محصولات کشاورزی

نشست صمیمی با فعالان حوزه کشاورزی و محیط زیست از برنامه‌های عصر شنبه ۲۶ خردادماه این نامزد انتخابات ریاست جمهوری بود. وی در این نشست ضمن تشریح جزئیات پیشنهادی خود برای خرید قرار دادی محصولات کشاورزی تاکید کرد: زمانی که محصولات کشاورزی به صورت قراردادی خریداری شود، واسطه‌ها سراغ کشاورز نمی‌آیند و خیال او هم راحت است که حاصل دست رنجش به خودش می‌رسد نه دلالان. (متن کامل خبر را در اینجا بخوانید)

نگاهم به برجام جناحی نیست/دیپلماسی عمومی باید تغییر کند

میزگرد سیاسی با حضور نامزد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری و همراهی مشاوران از ساعت ۱۴:۳۰ ظهر شنبه ۲۶ خردادماه از شبکه سوم سیما روی آنتن رفت. در این میزگرد، نامزد چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری در مقابل سه کارشناس سید محمد کاظم سجادپور استاد تمام روابط بین‌الملل، ابراهیم متقی استاد تمام علوم سیاسی و فواد ایزدی استاد مطالعات آمریکا برنامه قرار گرفت و ضمن واکاوی برنامه های خود به سوالات آنان پاسخ داد. (متن کامل خبر را در اینجا بخوانید)

به برنامه هفتم توسعه پایبندم/تولید در راس امور است

برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری علیرضا زاکانی نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری روز جمعه ۲۵ خرداد ۱۴۰۳ راس ساعت ۲۲ از شبکه خبر پخش شد. (متن کامل خبر را در اینجا بخوانید)

باید برای معیشت و زندگی مردم اقدام کنیم

او روز پنجشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ خود به استان قم سفر کرد. زاکانی در حاشیه این سفر در جلسه‌ای با نخبگان حوزوی و دانشگاهی و نیز شخصیت‌های مؤثر، در سالن اجتماعات مدرسه معصومیه دیدار کرد. (متن کامل را در اینجا بخوانید)

تهیه مسکن نباید برای کسی رویا باشد/راه رئیسی را تکمیل می‌کنیم

برنامه با مردم با حضور علیرضا زاکانی ـ ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه ـ به مدت نیم ساعت از شبکه یک سیما پخش شد. او در این برنامه که دومین برنامه تلویزیونی وی برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری بود، برنامه های خود را تشریح کرد. (متن کامل خبر را در اینجا بخوانید)

خدمتگزار باید روی صندلی داغ بنشیند/فساد نه اصلاح‌طلب می‌شناسد نه اصولگرا

برنامه انتخاباتی صف اول ۲۳ خرداد ماه از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه با حضور او پخش شد. زاکانی در این برنامه که به صورت زنده و به مدت یک ساعت از شبکه خبر پخش شد به تشریح برنامه‌های خود پرداخت. (متن کامل خبر را در اینجا بخوانید)

برای حضور در عرصه انتخابات از شهرداری مرخصی می‌گیرم

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری روز دوشنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ همزمان با آغاز فعالیت‌ تبلیغاتی‌ در جمع خبرنگاران گفت: از صبح سه‌شنبه ۲۲ خرداد برای حضور در عرصه انتخابات از شهرداری مرخصی می‌گیرم. (متن کامل خبر را در اینجا بخوانید)

برای تداوم راه شهید رئیسی تکالیف سنگین داریم

علیرضا زاکانی ۲۱ خردادماه ۱۴۰۳ در نخستین جلسه ستادهای استانی و اقشاری خود، با بیان اینکه دیکی از موضوعات مهم، تبدیل تهدید به فرصت است، گفت: به‌عنوان مثال شهرداری تهران در دوره قبل از ما، ابربدهکار بانکی بود و شهردار قبل در تلویزیون رسماً گفت نمی‌توانم اداره کنم، چون بدهی سنگین داریم. (متن کامل خبر را در اینجا بخوانید)

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha