افزایش ۵۱ درصدی جابه‌جایی مسافران مترو تهران در جشن بزرگ غدیر

تهران بزرگ - ایرنا - مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران گفت: میزان جابه‌جایی مسافران مترو همزمان با برگزاری جشن بزرگ و ۱۰ کیلومتری غدیر در مقایسه با مراسم مشابه سال گذشته ۵۱ درصد افزایش یافت.

به گزارش ایرنا از مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه، رضا محمدنژاد روز چهارشنبه با اشاره به حضور باشکوه مردم در جشن ۱۰ کیلومتری غدیر که شب گذشته حدفاصل خیابان دماوند، بزرگراه امام علی (ع) تا میدان آزادی برگزار شد، افزود: مترو تهران از ساعت ابتدایی مراسم با آمادگی کامل و با تلاش کارکنان در بخش‌های مختلف، همه توان خود را برای ارائه خدمات مطلوب به عاشقان امیرالمومنین(ع) در جشن غدیر خم به کار گرفت.

وی تصریح کرد: از ساعت ۱۵ تا پایان زمان بهره‌برداری از مترو، یک میلیون و ۸۶۴ هزار و ۸۴۷ نفر با این ناوگان جابه‌جا شدند.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه افزود: بیشترین حجم مسافر در خط چهار با یک میلیون و ۲۵۷ هزار و ۷۰۱ نفر و کمترین آمار در خط پنج با چهار هزار و ۴۶۶ نفر ثبت شد.

محمدنژاد خاطرنشان کرد: دیروز به‌منظور تسریع در تردد شهروندان علاوه بر کاهش سرفاصله حرکت قطارها، ۲۲۳ قطار فوق‌العاده نیز اعزام شد.

به گزارش ایرنا، جشن بزرگ و ۱۰ کیلومتری غدیر روز گذشته در پایتخت همزمان با عید غدیر خم از ساعت ۱۷ تا ۲۲ از میدان آزادی تا بزرگراه امام علی (ع) برگزار شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha