پاکسازی مسیر ۱۰ کیلومتری جشن غدیر تهران با ۳ هزار پاکبان

تهران بزرگ - ایرنا - مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران گفت: سه هزار پاکبان پس از پیان جشن بزرگ غدیر تا نخستین ساعات بامداد امروز کار پاکسازی مسیر ۱۰ کیلومتری جشن عید غدیر را در پایتخت انجام دادند.

علیرضا جعفری روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا اعلام کرد: مراسم جشن ۱۰ کیلومتری مردم تهران در روز عید غدیر خم با استقبال باشکوه مردم از میدان آزادی تا بزرگراه امام علی (ع) برگزار شد که سه هزار نیروی پاکبان قبل و بعد مراسم عملیات پاکسازی مسیر را بر عهده داشتند.

پاکسازی مسیر ۱۰ کیلومتری جشن غدیر تهران با ۳ هزار پاکبان

وی افزود: بیشترین عملیات نیروهای پاکبان پس از مراسم از ساعت ۲۳ تا حوالی صبح امروز ادامه داشت که در آن، نیروهای پاکبان با استفاده از ۶۰۰ دستگاه خودرو تخصصی در حوزه جمع آوری و حمل زباله و همچنین آتش نشانی و شهربان اقدامات پاکسازی و ایمن سازی این مسیر را انجام دادند.

مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران ادامه داد: برنامه ریزی جهت پاکسازی و ایمن سازی این مسیر ۱۰ کیلومتر از مدت‌ها قبل انجام شده بود و با همراهی و همکاری شهروندان این مراسم در نظم و شکوه خاصی برگزار شد.

پاکسازی مسیر ۱۰ کیلومتری جشن غدیر تهران با ۳ هزار پاکبان

وی اضافه کرد: بیشترین عملیات نیروهای پاکبان در میادین آزادی، انقلاب، ولیعصر (عج)، فردوسی، امام حسین و همچنین طول خیابان آزادی و انقلاب انجام شد و تلاش شد شهر را برای روز جاری شهروندان پاکیزه کنیم.

به گزارش ایرنا، جشن بزرگ و ۱۰ کیلومتری غدیر روز گذشته در پایتخت همزمان با عید غدیرخم از ساعت ۱۷ تا ۲۲ از میدان آزادی تا بزرگراه امام علی (ع) برگزار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha