درس سرمربی ایتالیا به مربیان؛ «عذرخواهی بامدادی اسپالتی از یک خبرنگار»

تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال ایتالیا پس از تمسخر یک خبرنگار در نشست خبری، در تماس با این شخص از وی عذرخواهی کرد.

به گزارش ایرنا، در حالی امشب چهارشنبه دور گروهی یورو ۲۰۲۴ به پایان می‌رسد که تیم ملی ایتالیا با یک برد، یک مساوی و یک شکست توانست با ۴ امتیاز به عنوان تیم دوم گروه B، راهی مرحله یک‌هشتم نهایی شود.

عملکرد متوسط لاجوردی‌ها سبب شده تا انتقاداتی متوجه لوچانو اسپالتی شود و سرمربی سابق ناپولی زیر تیر انتقادات قرار بگیرد.

با توجه به این عملکرد، نشست خبری بازی ایتالیا و کرواسی که با تساوی یک بر یک به پایان رسید، با توجه به انتقاد و سوال طعنه‌آمیز یکی از خبرنگاران از اسپالتی به جنجال کشیده شد.

خبرنگاری در این نشست از اسپالتی پرسید که گفته می‌شود با فشار بازیکنان مجبور شده است که سیستم محبوبش یعنی ۲-۵-۳ را در تیم ملی کنار بگذارد.

اسپالتی پس از این سوال برافروخته شد و در پاسخ به سئوال خبرنگار، گفت: چه کسی این را به شما گفته است؟ چه کسی به شما گفته است که من با بازیکنانم در مورد چنین چیزهایی صحبت می‌کنم؟ چند سال داری؟ ۵۱؟ خوب، اگر ۱۴ سال دیگر هر روز خاموش شوی، شاید به اندازه من بدانی.

پس از سرزنش این خبرنگار توسط اسپالتی، ESPN گزارش داد که سرمربی تیم ملی ایتالیا، ساعت ۲ بامداد روز بعد با این خبرنگار تماس گرفته تا از رفتارش عذرخواهی کند.

ایتالیا که در گروه B پس از اسپانیا دوم شد، عصر شنبه در مرحله یک هشتم نهایی در المپیاستادیون به مصاف سوئیس تیم دوم گروه A، خواهد رفت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha