فرمانده سپاه روح‌الله در استان مرکزی: هر برگ رای، صلابت ایران را در دنیا بالا می‌برد

اراک - ایرنا - فرمانده سپاه روح‌الله در استان مرکزی گفت: هر برگ رای عزت، اقتدار و صلابت کشور را در بین کشورهای دنیا بالا می‌برد و سبب می‌شود تا پیام خوبی از ایران اسلامی به کشورهای دیگر صادر شود.

به گزارش ایرنا، سردار مرتضی عمومهدی عصر چهارشنبه در همایش جامعه بزرگ ورزش و جوانان استان مرکزی با موضوع «امتداد حماسه خدمت و حضور حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری» در سالن اجتماعات دانشگاه فرهنگیان اراک افزود: همچنین باید با انتخابی آگاهانه، یک رئیس جمهور خوب برای کشور انتخاب شود.

وی با اشاره به اهمیت و ضرورت مشارکت در انتخابات اظهار کرد: روز گذشته(سه‌شنبه) توفیق حضور در دیدار عیدانه با رهبر معظم انقلاب را داشتیم که در این دیدار، معظم‌له بر اهمیت عید غدیر و انتخابات تاکید کردند و فرمودند که انتخابات با مشارکت و انتخاب فرد آگاه، اصلح و توانمند که به مردم خدمت کند و در راه پیشرفت کشور قدم‌های خوبی بردارد؛ می‌تواند موجب سرافرازی و عزت مردم ایران شود.

فرمانده سپاه روح‌الله ادامه داد: مشارکت بالا در انتخابات سبب می‌شود زبان کسانی که در کشورهای خارجی در باره کشور ما قضاوت می‌کنند و ۱۷۰ شبکه فارسی زبان خارجی را برای انتقاد کشور ما فعال کرده‌اند، کوتاه شود و نمی‌توانند ملت ایران را زیر سووال ببرند بنابراین باید روی بحث مشارکت کار شود تا دشمن شاد نشود.

وی تصریح کرد: برخی از افراد نسبت به انتخابات بی‌تقاوتی و تنبلی می‌کنند و شاید بگویند یک‌ برگ‌ رای ما چه اثری دارد اما آنها باید بدانند که ارزش و اثر یک‌ برگ رای از اثر موشک‌های بالستیک که‌ در شب عملیات «وعده صادق» به قلب اسرائیل وارد شد، هم بیشتر است.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی بر انتخاب رئیس جمهور اصلح تاکید داشتند، و ویژگی‌های رئیس جمهور اصلح را برشمردند و فرمودند اصلح کسی است که به مبانی انقلاب و ارزش‌های کشور پایند، کارآمد و شب و روز نشناسد، توانایی انجام کار داشته باشد و از عناصر خوب بعنوان وزرا و استاندار استفاده کند.

سردار عمومهدی گفت: اگر رئیس جمهوری داشته باشیم که به‌جای استفاده از ظرفیت درونی از ابرقدرت‌ها استفاده کند، سبب می‌شود منابع انسانی کشور و منابع خدادادی مورد توجه قرار نگیرد، بنابراین باید بدنبال کسی باشیم که مانند شهید جمهور آیت الله رئیسی، خدوم، مردمی، ولایتمدار و در مسیر ولایت حرکت کند و برای خدمت به مردم خستگی‌ناپذیر باشد.

وی بیان کرد: امید است آحاد مردم در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ساعات ابتدایی روز جمعه با شور و اشتیاق در پای صندوق‌های رای حاضر شوند و در ۴۸ ساعت باقی مانده تا انتخابات، اطرافیان و دوستان خود را به مشارکت فعال در این آزمون سیاسی دعوت کنند تا مشارکت پرشور و حداکثری در کشور رقم خورد.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هشتم تیرماه جاری برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha