رییس بسیج مستضعفین: مشارکت در انتخابات سبب اقتدار ایران می‌شود

خرم آباد- ایرنا- رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: مشارکت در انتخابات سبب اقتدار ایران می‌شود و دشمنان را ناامید و مسلمانان و مستضعفان جهان را امیدوار می‌کند.

به گزارش ایرنا، سردار غلامرضا سلیمانی چهارشنبه در همایش ایلات و عشایر لرستان در دهکده مقاومت افزود: ایران بر اساس قانون اساسی در مسیر یک انتخابات زودرس قرار گرفته است و دستگاه‌های مسوول و مردم در حال آماده‌ شدن برای برگزاری انتخابات باشکوه در هشتم تیر هستند.

وی اضافه کرد: برگزاری انتخابات زودررس در آرامش کامل، مولفه سیاسی قابل‌تحسین و قدرتمندی است.

سردار سلیمانی با بیان اینکه ملت ایران همیشه و در همه صحنه‌ها پیشرو بودند، ادامه داد: مردم ما با فرهنگ بالا در حال آماده‌شدن برای مشارکت کم‌نظیر در انتخابات هستند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین بیان کرد: نظام سلطه امروز در غول‌های رسانه‌ای تلاش می‌کند که جوانان و مردم ما را با اخبار نادرست، دروغ‌پراکنی و القای ناامیدی از مشارکت در انتخابات پشیمان کند.

وی با بیان اینکه دشمنان از نرفتن مردم پای صندوق رای خوشحال می‌شوند، تاکید کرد: کسانی که قصد رفتن به‌ پای صندوق رای ندارند باید بیدار شوند و لازم است مسوولان نیز پای صحبت‌های مردم بنشینند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: مشارکت پرشور در انتخابات ریاست جمهوری به رفع مشکلات اقتصادی کمک می‌کند و به دولت قدرت بیشتر می‌دهد.

سردار سلیمانی افزود: رهبر معظم انقلاب در چند سخنرانی بر مشارکت در انتخابات تاکید و معیارهای انتخاب اصلح را بیان کردند.

وی همچنین با تاکید بر اینکه عشایر زاگرس و لرستان کارنامه افتخارآمیز و درخشانی به خود اختصاص داده‌اند، خاطرنشان کرد: عشایر فداکاری‌های قابل‌ تحسین و مهمی در راه تحقق اهداف بلند ملت ایران در کارنامه خود به یادگار دارند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین اضافه کرد: در دوران دفاع مقدس نیروهای مردمی که بخش قابل‌توجهی از آن‌ها عشایر بودند در کنار نیروهای مسلح در دفاع از حق به میدان رفتند.

سردار سلیمانی یادآور شد: امروز عشایر باید در میدان بودن خود را با شرکت در انتخابات ثابت کنند و قدرت و نیروی سیاسی مردان، زنان و جوانان عشایر تقویت شود.

انتخابات ریاست جمهوری، روز جمعه هشت تیر سال‌جاری برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha