۶ تیر ۱۴۰۳، ۲۲:۰۳
کد خبرنگار: 987
کد خبر: 85521124
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

٢٠ هزار میلیارد ریال در حوزه گردشگری خوانسار سرمایه‌گذاری شد

اصفهان - ایرنا - وزیر میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی از سرمایه‌گذاری ۲۰ هزار میلیارد ریالی در حوزه میراث و گردشگری شهرستان خوانسار در غرب اصفهان در دولت شهید رییسی خبر داد.

به گزارش ایرنا، عزت الله ضرغامی روز چهارشنبه در سفر به استان اصفهان تاکید کرد: شهرستان خوانسار توانایی تبدیل شدن به قطب گردشگری غرب استان را دارد.

وی افزود: سرمایه‌گذاری مناسبی در حوزه گردشگری این شهرستان در سال‌های گذشته بویژه در دولت سیزدهم به همت بخش خصوصی و با حمایت دولت انجام شده است.

ضرغامی با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب در زمینه تکریم میراث فرهنگی بیان کرد: ارائه تسهیلات در حوزه گردشگری و رفع موانع این صنعت از فعالیت‌های مهم دولت است.

ضرغامی اضافه کرد: باتوجه به اینکه شهرستان خوانسار باغشهر محسوب می شود، زمینه لازم برای گردشگری را دارد و باید تسهیلات لازم به این حوزه تخصیص داده شود.

وزیر میراث فرهنگی، در سفربه غرب استان اصفهان از شهرستان گلپایگان و برخی آثار تاریخی نیز بازدید کرد.

ضرغامی در این بازدید بیان کرد: بی‌تردید مسجد تاریخی جامع گلپایگان با بیش از ۹۰۰ سال قدمت با بسیاری از مساجد تاریخی در نقاط مختلف ایران شباهت‌های تمام و کمالی دارد و نمادی واضح و روشن از تمدن غنی ایران اسلامی در غرب استان اصفهان به شمار می‌رود.

به گزارش ایرنا، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، امروز برای بازدید از محور تاریخی و گردشگری غرب استان اصفهان به شهرستان‌های گلپایگان و خوانسار سفر کرد.

خوانسار در ۱۸۰ کیلومتری شمال غربی اصفهان واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha