دبیر مجمع نیروهای خط امام: پزشکیان متخصصان امین را به میدان می‌آورد

قزوین - ایرنا - دبیر مجمع نیروهای خط امام (ره) گفت: مسعود پزشکیان به لحاظ دارا بودن دانایی و شخصیت مناسب، متخصصان خوب، صادق و امین را برای کارهای اجرایی به میدان می‌آورد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام سیدهادی خامنه‌ای روز چهارشنبه در جمع حامیان مسعود پزشکیان نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری واقع در روستای خیارج از توابع شهرستان بویین زهرا اظهار کرد: علم و صداقت و سابقه خوب یک مدیر بسیار مهم است و پس از گذشت زمان به کسی رسیدیم که سوابق علمی، اجرایی و تخصص دارد که به مال اندوزی و دنیا ذره ای علاقه نشان نمی‌دهد.

وی اضافه کرد: پزشکیان پس از رای اکثریت از مردم ایران به عنوان یک رییس جمهور و رییس دولت مشکلات را شناسایی کرده و متخصصان خوب، صادق و امین را پای کار خواهد آورد و خسارت‌های گذشته را تا جای ممکن برطرف می‌کند.

حجت الاسلام خامنه‌ای تصریح کرد: من به شما اطمینان می دهم که نه تنها پزشکیان، بلکه بالاتر از ایشان هم نمی تواند تمام مشکلات را حل کند، چرا که این مشکلات برای سال‌ها روی هم انباشته شده و رفع تمامی آن‌ها زمان می برد.

این فعال سیاسی اصلاح طلب ادامه داد: در دهه ۶۰ و دوران جنگ فروش نفت ما به حداقل رسید، اما همواره مسوولان کوشیدند تا حداقل زندگی نصیب مردم شود، برخی به یاد دارند که کوپن و سهمیه باعث شد همه کالاهای به دست مردم برسد، دلیل همه این‌ها وجود مسوولانی امین، کارآمد و دانا بود که بر امورات تسلط داشتند.

دبیر مجمع نیروهای خط امام (ره) بیان کرد:اینکه برخی در مناظره ها عنوان کردند نامزد باید در همه امور متخصص باشد، از دروغ های شاخدار است، مهم این است که نامزد با شخصیت و دانا باشد تا افراد صاحب شخصیت بتوانند با او همکاری کنند، اگر افراد بی اخلاق را انتخاب کنیم، افراد ناتوان و ضعیف وارد عرصه اجرایی خواهند شد.

حجت الاسلام خامنه‌ای اظهار کرد: مشکلات، خیانت، جنایت و کج روی‌ها در طول تاریخ بشر و در همه کشورها وجود داشته و این به آن معنی است که همه باید تا پایان عمر تلاش کنیم که وضعیت را بهبود ببخشیم، وگرنه این طور نیست که یک نفر بتواند تمام مشکلات را برطرف کند.

این فعال سیاسی با بیان اینکه شرکت در انتخابات به معنای حضور در تعیین سرنوشت است و همه باید از عوامل یاس و دلسردی جلوگیری کنند، یادآور شد: عده‌ای از مردم که حضور حداکثری جامعه به نفع آن‌ها نیست، افعالی انجام می‌دهند و یا حرف‌هایی می زنند که ناامیدی در مردم افزایش یابد، مراقب باشید که این کار شیطان است و نباید به آن دامن زد.

حجت الاسلام خامنه‌ای یادآور شد: به نتیجه مطلوب رسیدن زحمت و کوشش می خواهد، کسانی که قبل از انقلاب به قیمت زندان و شکنجه به پیروزی رسیدند، آن‌ها به خوبی می دانند برای نیل به اهدف انقلاب اسلامی باید رنج و زحمت کشید، در همین جامعه نیز افرادی یا مستقیم عامل دشمن هستند و یا جاهلانه حرف دشمن را تکرار می‌کنند و می‌خواهند جلوی مشارکت مردم را بگیرند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha