جمع حامیان پزشکیان در قزوین/حناچی: دوری از صندوق رای تبعات دارد/تبریزی: جوانان را دریابید

قزوین - ایرنا - مهندسان و حامیان اقتصادی استان قزوین برای حمایت از مسعود پزشکیان نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری روز سه‌شنبه در نشستی دور یکدیگر جمع شدند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مراسم نشست حامیان مهندسان و فعالان اقتصادی پزشکیان در قزوین شب سه‌شنبه در سالن اجتماعات کوثر قزوین با حضور عبده تبریزی، مدرس اقتصاد و پیروز حناچی شهردار سابق تهران همراه بود.

در ابتدای این مراسم اشعاری آذری در وصف ایران سروده شد و پس از گذشت اندک زمانی محمدعلیخانی رییس ستاد انتخابات مسعود پزشکیان در استان قزوین اظهار کرد: خوشبختانه مناظره دیشب بسیار خوب مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت و امشب نیز انتظار داریم که مناظره داغی را شاهد باشیم.

وی اظهار کرد: از تمامی طرفداران پزشکیان می‌خواهیم که با تماس تلفنی تعداد رای دهندگان را افزایش دهند.

جمع حامیان پزشکیان در قزوین/حناچی: دوری از صندوق رای تبعات دارد/تبریزی: جوانان را دریابید

ظریف بر مناسبات بین المللی اشرافیت دارد

در ادامه مراسم عبده تبریزی، مدرس اقتصاد اظهار کرد: ظریف به خوبی می‌داند که چگونه در مناسبات بین المللی به دنبال دستاوردهای اقتصادی باشد، به هرحال مناسبت‌های بین المللی ما به هم ریخته و نیازمند اصلاحات است.

وی تاکید کرد: این طوری نیست که پزشکیان بیاید و چند ماهه گل و بلبل شود، بلکه باید کمکش کنیم، اگرچه با حضور پزشکیان تا حدودی مشکلات برطرف می‌شود.

تبریزی ادامه داد: چرا وقتی در خارج از کشور یکدیگر را می‌بینیم خوشحال نمی‌شویم و این قدر به هم بددهنی می‌کنیم، پزشکیان می‌خواهد این وضعیت را اصلاح کند.

این اقتصاددان خاطرنشان کرد: وظیفه همه ما این است با آن‌هایی که رای نمی‌دهند صحبت کنیم، مت زیاد نگران انتخاب شدن پزشکیان نیستیم، بلکه بیشتر خواهان افزایش مشارکت هستیم که با آرای بالا بتواند از پس مشکلات خارج شویم.

جمع حامیان پزشکیان در قزوین/حناچی: دوری از صندوق رای تبعات دارد/تبریزی: جوانان را دریابید

اصلاحات از دوری با انتخابات چوب خورد

پیروز حناچی، شهردار سابق تهران نیز در این نشست اظهار کرد: هر زمان اصلاحات و دوم خردادی‌ها در انتخابات شرکت نکردند، بعدها چوب سختی خوردند.

وی با بیان اینکه با آمدن پزشکیان کشور بهشت نمی‌شود، ادامه داد: ما اهل شعار دادن نیستیم، اما اعتقاد داریم با حضور پزشکیان اوضاع کشور بهبود پیدا می‌کند.

حناچی بیان کرد: سال ۸۴ به درستی از فرصت استفاده نکردیم و سال‌ها مشکلات را تحمل کردیم، خیلی‌ها معتقدند که رییس جمهور هیچ کاره است، اما اینطور نیست و رییس جمهور با مشروعیت رای مردم تشکیل کابینه می‌دهد و بر روی تمام شئون زندگی تصمیم می‌گیرد.

شهردار سابق تهران با بیان اینکه دولت باید کیفی شود، ادامه داد: اگر کسی قرار است سکان هدایت کشور را بر عهده بگیرد باید تخصص لازم را داشته باشد، نه اینکه کارآموزی صورت بگیرد.

حناچی یادآور شد: متاسفانه عده‌ای تفکر طالبانی دارند و اعتقاد دارند که نباید با کشورهای خارجی ارتباط داشته باشیم، این حرف‌ها متاسفانه از سوی کسانی شنیده می شود که قبلاً در وزارت امور خارجه بودند.

نشست در پایان با همخوانی سرود ای ایران به پایان رسید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha