پنج هزار میلیارد ریال در دولت سیزدهم به ورزش ایلام اختصاص یافت

ایلام - ایرنا - مدیرکل ورزش و جوانان ایلام با بیان اینکه ۳۳ پروژه نیمه تمام ورزشی در ۲ سال گذشته در این استان تکمیل و بهره‌برداری شد، گفت: پنج هزار میلیارد ریال در دولت سیزدهم به ورزش این استان اختصاص یافت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، شهاب شهبازی شامگاه چهارشنبه در مراسم تجلیل از پیشکسوتان رشته ورزشی ووشو استان ایلام با تسلیت چهلمین روز شهادت آیت‌الله رئیسی و شهدای خدمت، اظهار کرد: یکی از شاخص‌های ارتقای حوزه ورزش استان، توسعه زیرساخت‌های ورزشی است.

وی اظهار کرد: در ابتدای آغاز کار دولت سیزدهم، ۶۴ پروژه‌ نیمه تمام ورزشی در استان ایلام وجود داشت که با همت و تلاش مجموعه همکاران، توجه و حمایت‌های دولت سیزدهم و استاندار ایلام از این تعداد ۳۳ پروژه شامل سالن‌های ورزشی، زمین‌های فوتبال بزرگ، چمن مصنوعی و مینی‌فوتبال افتتاح شد و به بهره‌برداری رسید.

مدیرکل ورزش و جوانان ایلام خاطرنشان کرد: ۱۵ پروژه ورزشی نیمه تمام دیگر استان در دست اقدام است که تا پایان سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.

شهبازی با بیان این که ایلام تنها استانی است که ورزش آن فاقد حامی مالی است، افزود: ورزش استان متکی به کمک‌های مالی و اعتباری دولت است و با پیگیری های انجام شده و نگاه دولت، اعتبارات ورزشی اداره کل از ۴۵ میلیارد ریال در سال ۱۴۰۰ به ۲۷۰ میلیارد ریال در سال ۱۴۰۲ افزایش یافت.

پنج هزار میلیارد ریال در دولت سیزدهم به ورزش ایلام اختصاص یافت

شهبازی با بیان این که علاوه بر تکمیل طرح های نیمه تمام برای بهسازی و مقاوم‌سازی امکانات ورزشی نیز اقدام شده است، اضافه کرد: ورزشکاران ووشو همواره در برنامه های فرهنگی حضور مستمری دارند و آینده روشنی برای‌ ووشو استان متصور هستم.

مدیرکل ورزش و جوانان ایلام با تاکید بر حمایت این اداره کل از هیات های ورزشی استان، گفت: جامعه ورزش روز جمعه با حضور در انتخابات حماسه بزرگی با انتخاب فرد اصلح رقم خواهند زد.

شهبازی از جامعه بزرگ ورزش استان و آحاد مختلف مردم برای حضور پرشور در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری دعوت کرد و گفت: حضور با شکوه در این انتخابات اقتدار ایران و ایرانیان را به دنیا اثبات می‌کند.

به گزارش ایرنا، این مراسم با تجلیل از پیشکسوتان هیات ورزشی ووشو استان ایلام به کار خود پایان دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha