دبیرکل جبهه پایداری: جلیلی را اصلح می‌دانیم

دزفول – ایرنا – دبیرکل جبهه پایداری با بیان اینکه جلیلی را اصلح می‌دانیم، گفت: جلیلی بهترین گزینه اجرایی است که برنامه‌های اجرایی و اصول فکری مستحکمی دارد.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین مرتضی آقاتهرانی چهارشنبه شب در اجتماع انتخاباتی هواداران سعید جلیلی در حرم حضرت سبزقبا(ع) دزفول گفت: مردمی بودن، ‌ساده زیستی، دوری از اشرفی گری، وابسته نبودن به شرق و غرب، ‌خستگی ناپذیری و ولایتمداری شاخصه‌های رییس جمهور اصلح است که تمام این ویژگی‌ها در جلیلی وجود دارد.

وی با اشاره به نشست اعضای مرکزی جبهه پایداری با نامزدهای ریاست جمهوری گفت: در آن نشست ازنامزدها خواسته شد تا برنامه و اعضای پیشنهادی کابینه خود را معرفی کنند که برخی از آنها برنامه و کابینه‌ای برای معرفی نداشتند.

وی ادامه داد: برخی نامزدهای کنونی ریاست جمهوری هیچ برنامه عملیاتی ندارند و در مناظره‌ها نیز تنها به برخی موضوعات کلی بسنده کردند.

حجت الاسلام آقاتهرانی، فقیه و اسلام شناس بودن را ویژگی متمایز آیت الله رییسی با نامزدهای فعلی ریاست جمهوری دانست و گفت: همه باید تلاش کنند با انتخاب فرد اصلح، رییس جمهوری در تراز آیت الله رییسی انتخاب شود.

وی با تاکید بر رعایت اخلاق مداری انتخاباتی افزود: توصیه به هواداران نامزدهای مختلف، اجتناب از توهین به نامزدها و هواداران آنها است.

دبیرکل جبهه پایداری: جلیلی را اصلح می‌دانیم

هر ۱۸ ماه یک انتخابات در کشور برگزار شده است

حجت الاسلام آقاتهرانی، با تاکید بر ضرورت مشارکت حداکثری در انتخابات ادامه داد: طی ۴۵ سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی هر ۱۸ ماه به طور میانگین یک انتخابات در کشور برگزار شده که این تراز از بسیاری از کشورهای مدعی نیز بالاتر است.

وی، نظام اسلامی را متکی بر رای مردم دانست و بیان کرد: ۴۷ روز پس از پیروزی انقلاب اسلامی، امام خمینی(ره) رفراندم برگزار و با رای مردم، نظام اسلامی را پایه گذاری کرد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: مردم ایران اسلامی در پیروزی انقلاب اسلامی و حوادث پس از آن، ولایتمداری خود را در همه صحنه‌ها ثابت کردند.

دبیرکل جبهه پایداری: جلیلی را اصلح می‌دانیم

کسانی که کشور را هشت سال معطل برجام کردند صلاحیت ریاست جمهوری مجدد ندارند

حجت الاسلام آقاتهرانی گفت: کسی که هشت سال در کشور حکومت کرد و گفت باید هوای کدخدا را داشت، صلاحیت حکومت در نظام اسلامی را ندارد.

وی با بیان اینکه باید رییس جمهوری در کشور انتخاب شود که غرب زده نباشد و تکیه بر توان داخلی داشته باشد، افزود: کسانی که هشت سال کشور را معطل برجام و پس از آن وعده‌های اروپایی‌ها کردند نباید فرصت دوباره به دست گرفتن قوه مجریه را داشته باشند.

دبیرکل جبهه پایداری با بیان اینکه اصلاح خرابکاری‌های هشت ساله دولت یازدهم و دوازدهم سال‌ها زمان نیاز دارد، گفت: همه باید در انتخاب فرد اصلح نهایت دقت را داشته باشند تا بار دیگر کشور گرفتار سیاست‌های اشتباه نشود.

وی افزود: مردمی که برای استمرار نظام مقدس جمهوری اسلامی، هزاران نفر از بهترین جوانان خود را تقدیم کردند، اجازه انحراف این انقلاب را نیز نخواهند داد.

دبیرکل جبهه پایداری: جلیلی را اصلح می‌دانیم

به گزارش ایرنا، هواداران سعید جلیلی در این اجتماع شعارهای «شعار ما جلیلی، ادامه رییسی»، «دزفول می‌گه یک کلام، ‌جلیلیه والسلام» و «سلام بر جلیلی، درود بر رییسی» «رایم برای جلیلیه، ادامه رییسیه» سر دادند.

ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات ریاست‌جمهوری چهاردهم از پنجشنبه دهم خرداد آغاز شد و تا ساعت ۱۸ روز دوشنبه ۱۴ خرداد به اتمام رسید. در مدت این پنج روز ۸۰ نفر در انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کردند که در نهایت صلاحیت ۶ نفر برای رقابت در انتخابات ریاست جمهوری توسط شورای نگهبان تایید شد.

براساس ماده ۶۶ قانون انتخابات، فعالیت انتخاباتی نامزدهای ریاست جمهوری به طور رسمی از تاریخ اعلام اسامی آنان توسط وزارت کشور آغاز می‌شود و تا ۲۴ ساعت قبل از شروع اخذ رای یعنی ساعت هشت صبح روز پنجشنبه مورخ هفتم تیرماه ۱۴۰۳ پایان می‌یابد.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری جمعه هشتم تیرماه برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha