۹ تیر ۱۴۰۳، ۷:۵۷
کد خبرنگار: 3090
کد خبر: 85521388
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

احیای ۱۲۹ واحد اقتصادی راکد همدان با حمایت صندوق کارآفرینی امید

همدان-ایرنا- مدیر صندوق کارآفرینی امید استان همدان گفت: ۲ هزار و ۲۴۳ میلیارد ریال تسهیلات برای احیای ۱۲۹ واحد راکد و نیمه فعال توسط صندوق کارآفرینی امید استان در دولت مردمی سیزدهم پرداخت شده است.

ارسلان حسن پور روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، مجموع سرمایه‌گذاری این طرح‌های راکد در استان را ۶ هزار و ۷۳۰ میلیارد ریال اعلام و اظهار کرد: با مشارکت و حمایت صندوق کارآفرینی امید بیش از ۲ هزار میلیارد ریال از آن تامین و پرداخت شده است.

وی با تاکید بر رسالت صندوق در تحقق تدابیر ارزشمند مقام معظم رهبری و تاکید شخص رییس جمهور شهید در حوزه احیای واحدهای اقتصادی راکد و نیمه فعال گفت: با راه اندازی دوباره این واحدهای راکد یا نیمه فعال برای بیش از ۲۲۰ نفر شغل پایدار ایجاد شده است.

احیای ۱۲۹ واحد اقتصادی راکد همدان با حمایت صندوق کارآفرینی امید

وی ادامه داد: این طرح های حمایت شده در بخش های مختلف کشاورزی، صنعتی و خدمات از جمله صنایع تبدیلی و فرآوری محصولات، بسته بندی مواد غذایی، گلخانه، تامین قطعات خودرویی و کشاورزی، دامداری و صنایع کوچک است.

مدیر صندوق کارآفرینی امید همدان با بیان اینکه تسهیلات این صندوق با نرخ سود پایین به متقاضیان واجد شرایط پرداخت می شود، اظهار کرد: تقویت کارآفرینی و کمک به توسعه اشتغال از اولویت های اصلی این صندوق به شمار می رود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha