۳۱ تیر ۱۴۰۳، ۱۳:۳۵
کد خبرنگار: 1197
کد خبر: 85544434
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

دانشگاه صنعتی همدان و اداره تعاون برای اشتغال دانش آموختگان تفاهم نامه امضا کردند

همدان - ایرنا- دانشگاه صنعتی همدان و اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی در راستای اشتغال دانش آموختگان و ارتباط مراکز علمی با بازار کار تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، رئیس دانشگاه صنعتی همدان در این آیین گفت: با تلاش های ویژه دولت سیزدهم نرخ بیکاری در استان به زیر ۱۰ درصد کاهش یافته است.

امیر مومنی با اشاره به اینکه اشتغال، رونق تولید و رفاه اجتماعی در راستای تکالیف دانشگاهها است، تاکید کرد: دانشگاهها برای تربیت کارآفرین دارای رسالت اجتماعی هستند.

رئیس دانشگاه صنعتی همدان ادامه داد: دانشگاههای نسل سه و چهار وظیفه برطرف کردن نیازهای جامعه را از لحاظ فنی و تکنولوژیکی بر عهده دارند.

وی یادآور شد: دانشگاه صنعتی همدان متولی آموزش تخصصی در رشته های فنی و مهندسی است و تکالیفی را در این زمینه پذیرفته است.

مومنی با اشاره به اینکه درصدد تنظیم طرح جامع کارآفرینی و بدنبال تبدیل علم به ثروت در جامعه هستیم، تصریح کرد: نگاه و سطح فناورانه را در دانشگاه صنعتی همدان ارتقا داده ایم.

وی با بیان اینکه این دانشگاه ارتباط با صنعت و صنایع را در استان افزایش داده است ، تاکید کرد: حوزه های فعالیت در زمینه های کارورزی، کارآفرینی و کاربینی برای دانشجویان دانشگاه صنعتی همدان را فعال کرده ایم.

به گزارش ایرنا، بیش از ۲ هزار دانشجو در هشت گروه آموزشی و ۱۸ رشته کارشناسی ارشد و دکتری در دانشگاه صنعتی همدان مشغول به تحصیل هستند.

این مرکز آموزش عالی دارای ۸۵ هیات علمی تمام وقت است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha