حضور ۱۷ ورزشکار، مربی و داور خوزستانی در بازی‌های المپیک و پاراالمپیک پاریس

اهواز - ایرنا - مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان از حضور ۱۷ ورزشکار، مربی و داور این استان در کاروان اعزامی به بازی‌های المپیک و پارالمپیک پاریس خبر داد.

حمید بنی تمیم روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: حضور مهدی محسن نژاد، سعید اسماعیلی، امین کاویانی نژاد، علیرضا مهمدی و امین میرزازاده پنج کشتی گیر استان در رقابت‌های المپیک اتفاق بزرگی است که اکثر زحمات آن برعهده مربیان سازنده از جمله آقای کاکاحاجی و مابقی مربیان تیم ملی است.

وی اظهار کرد: مهدی بشیرزاده به عنوان داور و فرزاد ایمان‌علیزاده به عنوان مربی کشتی گیران خوزستانی را در پیکارهای المپیک همراهی می کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در ادامه به حضور ۱۰ ورزشکار و مربی در بازی های پارالمپیک اشاره کرد و گفت: زهرا کرم زاده، حسین امیری و مهدی پارسی به عنوان مربی و صادق بیت‌سیاح، هاشمیه متقیان، امان الله پاپی، احمد امین‌زاده، الهام صالحی، غلامرضا رحیمی و عرفان بندری به رقابت های پارالمپیک اعزام می شوند.

وی بیان کرد: حدود ۱۵ درصد کاروان اعزامی به المپیک را ورزشکاران خوزستانی تشکیل داده و همه نفرات شانس کسب مدال دارند.

بنی تمیم گفت: بنا داریم در مراسمی باشکوه و با حضور استاندار، یک مبلغ نقدی به نفرات اعزامی به المپیک و پارالمپیک اهدا شود همچنین به دنبال واگذاری زمین به این نفرات هستیم.

وی با اشاره به اینکه زحمات ورزشکاران، داوران و مربیان اعزامی به المپیک و پارالمپیک را بی پاسخ نمی‌گذاریم افزود: با توجه به اینکه حضور در بازی های المپیک و پارالمپیک کار دشواری بوده، قطعا بخشی از زحمات این ورزشکاران را جبران می‌کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: امیدوارم که ورزشکاران استان با کسب مدال خود، باعث عزت و افتخار و به اهتزاز درآمدن پرچم کشورمان شده و ما هم بتوانیم وظیفه خود را در قبال این عزیزان به بهترین شکل انجام دهیم.

بازی های المپیک و پارالمپیک مردادماه سال جاری در کشور فرانسه برگزار خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha