از کشف کالای قاچاق در بهارستان تا دستگیری سارق گوشی در اسلامشهر

بهارستان - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان از کشف کالای قاچاق به ارزش ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال خبرداد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری پلیس، سرهنگ عسکری نیا روز پنجشنبه گفت: در راستای مقابله با قاچاق کالا و ارز، عوامل انتظامی حین گشت زنی و کنترل محورهای مواصلاتی شهرستان بهارستان به یک دستگاه خودروی سواری مشکوک و با استفاده از علائم هشدار دهنده خودرو را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از خودروی توقیف شده مقادیری لوازم قنادی و تعداد ۳۰ دسته کنسول بازی قاچاق کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی کالای مکشوفه را دو میلیارد و پانصد میلیون ریال برآورد کردند، خاطرنشان کرد: پرونده در این خصوص تشکیل و متهم جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

دستگیری سارق گوشی با ۱۰فقره سرقت در اسلامشهر

سرهنگ محمد رضا علیزاده فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره موبایل قاپی در معابر شهرک چهاردانگه، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات صورت گرفته توسط پلیس، متهم شناسایی که با اقدام فنی و تخصصی در چهاردانگه دستگیر شد.

فرمانده انتظامی اسلامشهر اظهار داشت: متهم دستگیر شده در تحقیقات مقدماتی به ۱۰ فقره گوشی قاپی اعتراف کرد .

کشف ۱۰میلیارد ریالی تجهیز دوربین مداربسته قاچاق در اسلامشهر

سردار مهدی کرمی جانشین انتظامی غرب استان تهران در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی کسب اخبار و اطلاعات از منابع خبری مبنی بر دپوی تجهیزات دوربین مدار بسته قاچاق در اسلامشهر, موضوع در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی غرب استان تهران قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات فنی، محل دپوی کالای قاچاق را شناسایی و با هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از انبار، تعداد ۱۸ کارتن کابل آداپتور، ۱۵کارتن کابل دوربین، ۴۰کارتن قطعات جانبی دوربین مداربسته، پنج کارتنLED دوربین مداربسته و تعداد ۱۵۰دستگاه دی وی آر به ارزش ۱۰ میلیارد ریال کشف کردند.

توقیف یکدستگاه نیسان و کشف ۶۲ کیسه آرد خارج از شبکه توزیع

سرهنگ مجید عسکری نیا فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان در این خصوص اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی حین کنترل خودروهای عبوری در محور سه راهی آدران ، به یک دستگاه نیسان مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی با اشاره به اینکه در بازرسی از خودرو، تعداد ۶۲ کیسه آرد خارج از شبکه توزیع به وزن ۲.۵ تن کشف شد، اظهار داشت: برابر اعلام کارشناسان، ارزش کالای مکشوفه ۳۷۰ میلیون ریال برآورد شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha