استاندار کهگیلویه و بویراحمد: همه شرایط برای برگزاری انتخابات امن و سالم فراهم است

یاسوج- ایرنا- استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر تامین امنیت و سلامت انتخابات به عنوان مهمترین اولویت مدیریت اجرایی تاکید کرد و از ستاد انتخابات و مجموعه دست اندرکاران خواست در این زمینه از تمامی ظرفیت‌ها استفاده کنند.

به گزارش ایرنا، سید علی احمدزاده روز پنجشنبه در مراسم بزرگداشت شهید رئیسی و شهدای همراه، اظهار کرد: همه مقدمات و امکانات لازم برای برگزاری باشکوه و امن انتخابات مهیا است و حاکمیت برای صیانت از رای مردم پای کار است و بر اساس مکانیسم های انجام شده از سوی دست اندرکاران امکان تقلب وجود نخواهد داشت.

وی افزود: استان کهگیلویه وبویراحمد هم از لحاظ امنیتی در بهترین شرایط است و از همه واجدان شرایط رای دادن می خواهم با حضور خود دشمن را ناامید و در تعیین سرنوشت کشور سهیم باشند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: این تضمین و اطمینان را به مردم استان خواهیم داد که امنیت، سلامت و امانتداری از رای مردم سرلوحه کار مجریان و متولیان امر انتخابات در استان خواهد بود و از تک تک آرای مردم در صندوق‌های اخذ رای صیانت می‌شود.

احمدزاده ابراز کرد: متولیان امر با این جهت گیری که رأی مردم ناموس و میزان رأی مردم است، باید وارد این عرصه حساس شوند.

وی با اشاره به سفر ریاست شهید رئیسی در دوران قوه قضاییه تا در جایگاه ریاست جمهوری به استان، تاکید کرد: سفرهای شهید جمهور سبب رونق بخشی به استان ما شد در سفرهای مختلف به استان حدود ۸۰ درصد اعتبارات تخصیص آمد و حدود ۱۳ هزار میلیارد تومان اختصاص یافت که بخش اعظمی از آن محقق شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: اگر آن شهید بود ادامه تخصیص ها مورد توجه قرار گرفت و حدود ۱۰ هزار میلیارد تومان برای سرمایه گذاری در استان ابلاغ شد که امید داریم در دولت جدید این مبلغ به استان تخصیص پیدا کند.

احمدزاده ادامه داد: از همه شما مردم، ادارات، سپاه پاسداران و اقشار مختلف، کسبه که چهل اربعین حضور و نقش آفرینی کردید، تقدیر و تشکر می‌کنیم و از شما می‌خواهم اقدام به گزینشی داشته باشید که به انقلاب تابع ولایت، خدمت گذاری بی منت و حضور در بین مردم اقدام کنید تا همچنان ریل خدمت ادامه داشته باشد و همچنان این استان با حضور حداکثری مشارکت اول را در انتخابات داشته باشید.

وی بیان کرد: استان در بالاترین مرحله خدمتی قرار دارد تا با طیب خاطر و مشارکت حداکثری در انتخابات شرکت کنیم‌.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: با احتساب نماینده نامزدها بالغ بر ۱۶ هزار نفر، روز هشتم تیر ماه پای کار خواهند بود.

احمدزاده اضافه کرد: در حوزه کمیته پشتیبانی نیز اقداماتی انجام گرفته است و خودروهای مورد نیاز توسط این کمیته تامین شده است و جای هیچ‌گونه نگرانی نیست.

وی از همه کسانی که هشت تیر در استان هستند چه مردم بومی و چه میهمانان که در استان حضور دارند و واجد شرایط رای دادن هستند دعوت کرد که پای صندوق های رای بیایند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: تعداد نامزدهای انتخاباتی به اندازه‌ای است که سلایق مختلف سیاسی حضور دارند و نامزدها با سلایق مختلف هستند از شورای نگهبان تشکر می‌کنم.

احمدزاده گفت: چشم جبهه مقاومت و همه آزادی خواهان جهان به انتخابات ریاست جمهوری ایران است، برگزاری انتخابات با مشارکت بالا بر قدرت جمهوری اسلامی در عرصه بین المللی می افزاید.

شهید رئیسی فصل نوینی از فلسفه وجودی خدمت ارائه کرد

استاندار کهگیلویه وبویراحمد در بخش دیگری از سخنان خود و بمناسبت چهلمین شهادت آیت الله رئیسی و شهدای همراه نیز گفت: شهید رئیسی فصل نوینی از فلسفه وجودی خدمت ارایه کرد و شهید جمهور لحظه‌ای از مردم غافل نشد و کوشش و مجاهدت کرد و سنگر مقابل او خدمت، توجه به مردم و رفع مشکلات بود.

وی تصریح کرد: شهید رئیسی یک انسان جامع الاطراف از نظر ارزش دادن خدمت به مردم و توجه دین به کارها و تغییر سبک مدیریتی از ریاست جمهوری به خادم بودن، تغییر بالا بودن به نشستن با مردم، تغییر میز امر و نهی به میز خدمت، تغییر نگاه ملتمسانه به غرب و آمریکا به نگاه قدرتمند در برابر دشمن، نگاه به ظرفیت های داخلی و عدم التماس به دشمن، تغییر تفکری تکیه به ظرفیت‌های کشور و توجه به نگرش ایمانی و آرمان های انقلاب و حرکت در آن جهت از جمله روحیات آن شهید است.

وی با اشاره به سفر های اول و دوم شهید رئیسی به استان نیز گفت: در دور دوم سفر مبلغ ۱۳۰ هزار میلیارد ریال اعتبار مصوب شد و همچنین مبلغ ۱۰۰ هزار میلیارد ریال نیز در بخش تسهیلات و سرمایه گذاری اقتصادی اعتبار برای رونق این استان تخصیص داد.

به گزارش ایرنا، در پی شهادت آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی و همراهان ایشان، در اجرای اصل یکصد و سی و یکم قانون اساسی و مواد ۳۸ و ۳۹ قانون انتخابات ریاست جمهوری و تبصره‌های ذیل آنها، حداکثر ظرف ۵۰ روز باید زمینه برگزاری انتخابات و انتخاب رییس جمهور جدید انجام شود لذا ستاد انتخابات کشور برای برگزاری چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، کار خود را آغاز کرده است.

طبق اعلام وزارت کشور، ستادهای استانی نیز تشکیل و ۱۰ خرداد، ثبت‌نام نامزدهای ریاست جمهوری آغاز شد و پس از طی مراحل قانونی روز جمعه هشتم تیر سال‌جاری انتخابات برگزار خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha