۷ تیر ۱۴۰۳، ۱۷:۰۰
کد خبرنگار: 1447
کد خبر: 85521766
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

فیلم| برگزاری آئین چهلم شهدای خدمت در دلفان

۷ تیر ۱۴۰۳، ۱۷:۰۰
کد خبر: 85521766
فیلم| برگزاری آئین چهلم شهدای خدمت در دلفان

خرم آباد - ایرنا - مراسم گرامیداشت چهلم شهدای خدمت و سالروز شهادت شهدای هفتم تیر با شرکت قشرهای مختلف مردم در مصلی نماز جمعه نورآباد دلفان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا امام جمعه دلفان در این مراسم با تجلیل از شخصیت و خدمات شهید آیت الله رئیسی رئیس جمهور شهید ، تواضع ستودنی ،دغدغه حل مشکلات کشور و محرومان ،امیدواری به آینده ،مردم داری و پیرو ولایت بودن را از خصوصیات بارز این شهید بزرگوار عنوان کرد و گفت: شهید آیت الله رئیسی منزلت بین المللی نظام را معطل نگذاشت و روند رشد کشور را ادامه داد.

حجت‌الاسلام محمد یوسف خانی افزود : فهم سیاسی بالا و منطق گفتگو با کشورهای جهان از شهید رئیسی یک دیپلمات تاریخی برای کشورمان ساخت.

وی، با بیان اینکه در جریان تبلیغات انتخاباتی در حق این شهید مظلوم ناسپاسی شد افزود:شهید آیت الله رئیسی سیدالشهداء جمهور، یک شخصیت انقلابی با هویت مشخص ،آرمان خواه بود که بخوبی در سطح بین الملل از هویت انقلابی بخوبی دفاع کرد.

امام جمعه دلفان با بیان اینکه شهید رئیسی دستگاه محاسباتی مسئولان را به روز رسانی کرد بیان کرد:این شهید والامقام یک ائتلاف قلبی و یک وحدت گفتمانی را در کشور شکل داد که باید صیانت گردد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha