۷ تیر ۱۴۰۳، ۲۰:۵۳
کد خبر: 85521943
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

آیین اربعین شهادت آیت‌الله رئیسی در اراک برگزار شد

اراک - ایرنا - آیین اربعین شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان، عصر پنجشنبه با حضور جمعی از مردم و مسوولان استان مرکزی در پیاده‌راه امیرکبیر اراک برگزار شد.

به گزارش ایرنا، استاندار مرکزی در این آیین گفت: شهید رئیسی در راه خدمت به مردم و جامعه سر از پای نمی شناخت و تمام زندگی خود را وقف خدمت به مردم بویژه محرومان کرده بود.

فرزاد مخلص الائمه افزود: مکتب شهید رئیسی مکتب خدمت به محرومان بود که در کنار مردم و با مردم و برای مردم حضور پیدا می‌کرد و امید است این رویه در دولت بعد توسط رئیس جمهور منتخب تداوم داشته باشد.

وی ادامه داد: مردم با حضور گسترده خود در آیین تشییع شهدای خدمت، بصیرت خود را به نمایش گذاشتند و این بصیرت و شرکت میلیونی موجب تسلی قلب‌های داغ دیده ملت شد.

همه باید برای حفظ نظام در انتخابات شرکت کنند

استاندار مرکزی حضور پرشور در انتخابات را گام بلندی در جهت خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان عنوان کرد و گفت: امام راحل حفظ نظام اسلامی را از هر مسئله‌ای مهمتر می‌دانستند و یکی از عوامل حفظ نظام حضور پرشور و گسترده در انتخابات است.

مخلص‌الائمه بیان کرد: فردا هشتم تیرماه روز سرنوشت سازی برای ملت ایران است و همه باید در جهت حفظ آرمان‌های نظام اسلامی به میدان بیایند و در انتخابات حضور موثر داشته باشند.

وی ادامه داد: مشارکت گسترده در انتخابات به فرموده مقام معظم رهبری عامل موثر تقویت امنیت ملی و عنصر اصلی وحدت و یکپارچگی ملی است، بنابراین فردا همه باید در انتخابات شرکت کنند.

استاندار مرکزی بیان کرد: انتخاب فرد اصلحی که منافع توده مردم در عرصه‌های داخلی و خارجی حفظ کند به اندازه مشارکت اهمیت دارد و مردم باید نسبت به این مهم توجه ویژه داشته باشند.

چشم دوستان و دشمنان انقلاب اسلامی به حضور مردم در انتخابات

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی نیز در این آیین گفت: چشم دوستان و دشمنان انقلاب اسلامی به حضور مردم در انتخابات ایران دوخته شده است و هرچقدر حضور مردم بیشتر باشد موجب یاس دشمنان و خوشحالی دوستان خواهد شد.

سردار سرتیپ دوم پاسدار مرتضی عمومهدی افزود: مردم برای اینکه به دشمنان خارجی که برای ما خط و نشان می‌کشند توطئه‌پراکنی می‌کنند باید در عرصه انتخابات مشارکت گسترده داشته‌ باشند.

وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در روز عید غدیر گفت: براساس فرمایشات معظم له، ملت ایران رییس جمهوری می‌خواهد که به شعار استقلال و آزادی اعتقاد قلبی داشته باشد و این ۲ اصل مهم را با هیچ چیزی معامله نکند.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی اظهار کرد: کارآمدی و توانایی انجام کار با شعار نمی‌شود و رییس جمهور منتخب در اداره امور کشور باید شبانه‌روز تلاش کند.

سردار عمومهدی بیان کرد: به فرموده مقام معظم رهبری بکارگیری نیروهای کارآمد در قامت وزیر، استاندار و فرماندار از دیگر شاخصه‌هایی است که باید مورد توجه رئیس جمهور منتخب قرار گیرد.

وی افزود: همچنین مقام معظم رهبری نسبت به آگاهی داشتن به ظرفیت‌های داخلی و توانایی بکارگیری آنها و نداشتن امید به آمریکا و دیگر کشورها را از دیگر مواردی عنوان نمودند که رئیس جمهور منتخب باید از آنها برخوردار باشد.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی به هفتم تیر و سالروز شهادت شهید بهشتی اشاره کرد و گفت: این شهید والامقام و شهید رییسی تابع ولایت بودند با وجود بی‌مهری‌های برخی افراد، خود را وقف خدمت به انقلاب و مردم نموده بودند.

بالگرد حامل آیت الله سید ابراهیم رییسی خادم‌الرضا (ع)، هشتمین رییس جمهوری اسلامی ایران عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد «قیز قلعه‌سی»، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شد و به همراه تمامی همراهان، به مقام رفیع شهادت نایل آمد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha