۳۹ شعبه انتخاباتی در ششتمد خراسان رضوی دایر می‌شود

سبزوار- ایرنا - فرماندار «ششتمد» گفت: ۳۹ شعبه رای‌گیری برای جمع‌آوری آرای واجدان شرایط رای چهاردهمین انتخاغبات ریاست جمهوری در مناطق شهری و روستایی این شهرستان غربی خراسان رضوی دایر خواهد شد.

حسین ایثارگر، روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار کرد: ۱۹ مورد از این شعب ثابت و ۲۰ شعبه سیار خواهد بود، همچنین از مجموع این شعبه ها ۳۲ شعبه در مناطق روستایی و هفت شعبه در شهرها جانمایی شده است.

وی شمار عوامل اجرایی برگزاری انتخابات در این شهرستان را حدود ۸۰۰ نفر عنوان و بیان کرد: برای توجیه و سازماندهی این افراد شامل نیروهای اجرایی، نظارتی، انتظامی، نمایندگان فرماندار، معتمدان و نیروهای تدارکات و پشتیبانی جلسات متعددی برگزار شده و هماهنگی های لازم با هیات های اجرایی و نظارتی صورت گرفته است.

فرماندار ششتمد تعداد افراد واجد شرایط رای در این شهرستان برای مشارکت در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را حدود ۱۷ هزار و ۵۰۰ نفر ذکر کرد که نسبت به انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تفاوت چندانی نکرده است.

ایثارگر یادآور شد: اعزام سخنران به مناطق روستایی شهرستان به منظور جهاد تبیین و ترغیب مردم برای مشارکت پرشور در عرصه انتخابات، از برنامه هایی بود که در چند روز گذشته با هدف تحقق حضور حداکثری موردنظر رهبری در این همایش ملی عملیاتی شد.

فرماندار ششتمد گفت: با توجه به قابلیت گردشگری این شهرستان و احتمال حضور برخی شهروندان و گردشگران در حاشیه رودخانه ششتمد و یا برای زیارت در جوار مرقد امامزاده یحیی بن زید (موسوم به سرمزار)، یک صندوق سیار نیز برای اعزام به این مناطق به منظور دریافت آرای آنان پیش بینی شده است.

شهرستان تازه ‌تاسیس ششتمد ۲۴ هزار نفر جمعیت دارد که مرکز آن شهر ششتمد در ۲۵۰ کیلومتری جنوب غرب مشهد قرار دارد.

انتخابات زودهنگام ریاست‌ جمهوری در پی شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رییسی، روز جمعه هشتم تیر ۱۴۰۳ در کشور برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha