رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه: ولایت فقیه محور استحکام نظام است

مشهد- ایرنا- رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گفت: ولایت فقیه محور نظام است که باعث می‌شود تکانه‌ها و اتفاقات آسیبی به کشور وارد نکرده و حتی نظام را مستحکم‌تر کند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمدجواد حاج‌علی‌اکبری، شامگاه پنجشنبه در آیین گرامیداشت شهدای هفتم تیر در حرم مطهر رضوی افزود: حادثه هفتم تیر و شهادت ۷۲ تن از بهترین های انقلاب نوپای ایران، یک ضربه و اتفاق بزرگ بود.

وی ادامه داد: این حادثه و دیگر حوادث سیاسی اجتماعی اوایل انقلاب برای فروپاشی یک انقلاب نوپا و نظام تازه شکل‌گرفته کافی بود اما وجود ولایت فقیه باعث شد آسیبی به نظام اسلامی وارد نشود و انقلاب ما مسیر خود را استوارتر از همیشه ادامه دهد.

رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه با بیان اینکه شهید بهشتی سرسوزنی از اصول کوتاه نمی آمد، افزود: به همین دلیل این شهید بزرگوار به شدت مورد بغض دشمنان بود. او شاگرد مکتب ائمه(ع) و اهل مبارزه فکری، فرهنگی و برنامه ریزی و حرکت تشکیلاتی بود.

وی ادامه داد: شهید بهشتی پرچم مناظره را برافراشت و با رقبای فکری خود مناظره می‌کرد.

حجت الاسلام حاج‌علی‌اکبری گفت: امام(ره) فرمود بهشتی یک ملت بود. او مظلومانه زندگی کرد و تیغ تهمت ها به سوی او روانه بود و مظلومیت او بر شهادتش غلبه داشت.

وی بیان کرد: این انقلاب با خون شهدای نیمه خرداد، هفتم تیر، دوران دفاع مقدس، مدافعان حرم و دیگر شهدای والامقام آبیاری شده است.

رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گفت: با هدایت ولی فقیه زمان و رهبر حکیم، شجاع، بصیر و خردمند، ملت ما محکم‌تر، استوارتر و خالص‌تر راه خود را ادامه می‌دهد.

حادثه بمب‌گذاری در دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی در هفتم تیرماه ۱۳۶۰ منجر به شهادت آیت‌الله بهشتی و ۷۲ نفر از اعضای این حزب شد.

آیین گرامیداشت شهدای هفتم تیر با حضور اقشار مختلف مردم، از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در مسجد گوهرشاد حرم مطهر رضوی برگزار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha