آیین چهلم شهدای خدمت در ساوه برگزار شد

۷ تیر ۱۴۰۳، ۲۱:۴۷
کد خبر: 85521999
آیین چهلم شهدای خدمت در ساوه برگزار شد

ساوه - ایرنا - آیین چهلم شهادت شهید جمهور و شهدای خدمت، شامگاه پنجشنبه با حضور جمعی از مردم و مسوولان شهرستان ساوه در بوستان اقاقیای این شهر برگزار شد.

به گزارش ایرنا، فرمانده سپاه ناحیه ساوه در این آیین با بیان اینکه هم اکنون بیداری و آزادیخواهی اسلامی در سرزمین های استکباری نیز طنین انداخته است، افزود: اعتراض دانشجویان آمریکا و انگلیس علیه جنایت های رژیم صهیونیستی در غزه، مهم‌ترین دلیل بر نفوذ آزادیخواهی اسلامی در جهان است.

سرهنگ علیرضا مهدی اظهار کرد: این نفوذ تنها به دلیل صدور موفق انقلاب اسلامی و آرمان های آن بین مردم جهان اتفاق افتاده است که در سایه رهبری های داهیانه رهبر معظم انقلاب این مسیر تداوم خواهد یافت.

وی همچنین با اشاره به یاد و خاطره شهید آیت الله رئیسی گفت: شهید جمهور همچون امیرکبیر بزرگ تنها سه سال خدمت کرد، اما خدمات او به اندازه چند دهه در کشور نتیجه بخش بود.

فرمانده سپاه ناحیه ساوه افزود: این شهید برخلاف بسیاری از مسوولان گذشته، هرکجا حادثه‌ای رخ می‌داد، نخستین نفری بود که حضور می یافت و به مردم خدمت می کرد.

سرهنگ مهدی همچنین با اشاره به انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، گفت: مردم ایران اسلامی فردا در یک همایش سیاسی بزرگ، بالاترین مقام اجرایی کشور را انتخاب می کنند که برای تداوم مسیر خدمت، باید با بینش، آگاهی و بصیرت خود نامزدی را برگزینند که بتواند با اتکا به آرمان های اسلامی و انقلابی، مسیر خدمت را با اتکا به توان داخلی ادامه دهد.

به گزارش ایرنا، بالگرد حامل آیت الله سید ابراهیم رئیسی خادم‌ الرضا (ع) و هشتمین رییس جمهوری اسلامی ایران عصر یکشنبه سی‌ام اردیبهشت در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه‌سی به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه شد و سید محرومان به همراه تمامی همراهان، به مقام رفیع شهادت نایل شد.

انتخابات زودهنگام ریاست‌ جمهوری در پی شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رییسی، روز جمعه هشتم تیر ۱۴۰۳ در کشور برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha