۷ تیر ۱۴۰۳، ۲۱:۵۷
کد خبرنگار: 2445
کد خبر: 85522003
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

آتش سوزی گسترده در پایگاه نظامی اسرائیل درپی حمله موشکی حزب الله +فیلم

تهران-ایرنا-رسانه‌های صهیونیستی پنجشنبه شب اعلام کردند که به دنبال حمله گسترده موشکی حزب الله، جنگل منطقه بیریا دچار آتش سوزی گسترده شده است.

به گزارش ایرنا به نقل از شبکه الجزیره، حزب الله لبنان دقایقی پیش در بیانیه‌ای اعلام کرد که یک پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی واقع در شمال فلسطین اشغالی را درهم کوبیده است.

حزب الله افزود: با ده‌ها موشک کاتیوشا پایگاه هوایی موشکی که متعلق به فرماندهی منطقه شمال اسرائیل بود، در پادگاه «بیریا» هدف حمله قرار گرفت.

در همین راستا، روزنامه یدیعوت آحارنوت چاپ سرزمین‌های اشغالی نوشت: حدود ۴۰ موشک که به سوی الجلیل الاعلی شلیک شده بود، رصد شد که پدافند هوایی ارتش نیمی از آنها را رهگیری کرده است.

به گزارش ایرنا، رسانه های رژیم صهیونیستی از شنیده شدن صدای آژیر خطر در مناطق شمالی فلسطین اشغالی از جمله «صفد، بیریه، کرم بن زمره، علما، روش بینا و حتسور هجلیلیت و نیز دلتون، عموقه و کادیتا و الریحانیه» خبر دادند.

رسانه های صهیونیست گزارش دادند: برق در شهر صفد به دنبال حمله موشکی سنگین حزب الله قطع شده است.

منابع صهیونیست اعلام کردند که موشکباران حزب الله طی دقایق گذشته بسیار سنگین بوده است. برق در شهرک بیریه پس از حمله موشکی قطع شده است و آتش سوزی رخ داده است.

رسانه های صهیونیست اعلام کردند که دود از بیریه، صفد و عین زیتیم به هوا برخاسته است.

منابع صهیونیست گزارش دادند که طی موشکباران دقایق اخیر ۴۰ موشک به سمت صفد شلیک شده است.

خبرنگار المیادین نیز از موشکباران شدید الجلیل علیا در شمالی فلسطین اشغالی خبر داد.

به گزارش ایرنا، با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای درگیر کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

از ابتدای عملیات حزب‌الله در شمال فلسطین اشغالی، شمار زیادی از شهرک‌نشینان صهیونیست در این منطقه ناگزیر به ترک خانه‌های خود شده‌اند و بر اساس گزارش رسانه‌های صهیونیستی، بیشتر ساکنان مانده در این منطقه، از مشکلات روحی و روانی رنج می‌برند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha