ژنرال صهیونیست: همه عوامل شکست هفتم اکتبر از جمله نتانیاهو، از قدرت کنار بروند

تهران – ایرنا – «گابی ایزنکوت» عضو سابق شورای جنگ رژیم صهیونیستی گفت همه کسانی که در مقابله با حملات هفتم اکتبر ناکام بودند از فرمانده گردان تا نخست وزیر باید با کناره گیری از قدرت به خانه هایشان بازگردند.

به گزارش ایرنا، به نقل از عربی۲۱، گادی ایزنکوت امروز جمعه گفت: نتانیاهو شکست خورده است و با توجه به فقدان تصمیم گیری صحیح، ممکن است اسرائیل به حوزه های خطرناکی از جمله اشغال دائمی نوار غزه سوق دهد.

ایزنکوت افزود: ادامه کار نتانیاهو پس از عملیات هفتم اکتبر در منصب نخست وزیری، نامناسب است.

این ژنرال صهیونیست همچنین ادعا کرد: اسرائیل و سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله خواستار جنگ فراگیر نیستند. زیرا بهای آن، سنگین خواهد بود. اما با توجه به فقدان راه حل، احتمال شروع آن افزایش یافته است.

عضو سابق شورای جنگ رژیم اشغالگر تاکید کرد: جنگ اسرائیل با حماس، پایان نخواهد یافت و برای چند سال دیگر ادامه خواهد داشت.

از سوی دیگر، «عوزی اراد» رئیس سابق بخش تحقیقات سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی «موساد» نیز گفت: رفتار کابینه نتانیاهو، در آغاز جنگ نقش داشته است و عملکرد این کابینه بسیار بد بوده است.

عوزی آراد افزود: هماهنگی با دولت آمریکا به نفع ماست. زیرا ما در این جنگ به کمک آمریکا نیاز داریم.

این مسئول سابق موساد خاطرنشان کرد: ما نه تنها در جنگ کنونی، بلکه در جنگ بزرگ با ایران نیز به کمک های آمریکا نیاز داریم.

«آویگدور لیبرمین» رئیس حزب موسوم به «اسرائیل بیتنو» نیز روز پنجشنبه به رسانه صهیونیستی یدیعوت آحارنوت گفت: کابینه نتانیاهو توان تصمیم‌گیری ندارد و ناتوان از کسب پیروزی در جنوب و شمال است. در سایه نبود طرح روشن و آشکاری برای جنگ، نظامیان در رفح سرخورده هستند.

لیبرمن اذعان کرد: ما جنگ را می بازیم و بازدارندگی اسرائیل به صفر رسیده است.

وی مدیریت جنگ از سوی وزیر جنگ این رژیم را شکست خورده دانست و مسئولیت را پس از نتانیاهو بر گردن «گالانت» انداخت.

به گزارش ایرنا، رژیم صهیونیستی جنگ علیه نوار غزه را بدون از بین بردن جنبش حماس و بازگرداندن اسیران صهیونیست باخته است و حتی پس از بیش از هشت ماه نتوانسته گروه‌های مقاومت را در یک منطقه کوچک که سال‌ها در محاصره است، به تسلیم وادار کند و همراهی افکار عمومی جهانی را به‌ خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در غزه از دست داده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha