ولایت‌مداری خصوصیت نامزد اصلح ریاست جمهوری است

گناباد- ایرنا- امام جمعه «کاخک» از توابع شهرستان گناباد گفت: ولایت‌مداری و تبعیت محض از ولایت فقیه و منویات رهبر معظم انقلاب، از معیارهای اصلی نامزد اصلح در انتخابات ریاست جمهوری است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام حسین خاتونی پنجشنبه‌شب در آیین چهلمین روز شهادت شهید آیت الله رئیسی و شهدای خدمت در گناباد افزود:‌ باید با افزایش بصیرت در انتخابات ریاست جمهوری به فردی انقلابی و ولایی رای داد که دارای سابقه خوبی در تبعیت از ولایت فقیه باشد.

وی ادامه داد:‌ اگر مسوولی ولایی و انقلابی بود سرباز ولایت و خادم ملت می شود و اگر ولایی نباشد سربار ولایت و خائن به ملت خواهد شد، بر این اساس تفاوت می کند که در انتخابات ریاست جمهوری به چه کسی رای می دهیم.

امام جمعه کاخک گناباد از شهید رئیسی به عنوان یک فرد ولایت‌مدار و خدوم یاد کرد و گفت:‌ آن شهید همواره تابع محض ولایت فقیه بود و خود را خادم واقعی ملت می دانست و در این راه از هیچ تلاشی دریغ نمی کرد.

وی تصریح کرد: شهید رئیسی هیچ موقع عنوان نمی کرد که رییس جمهور است بلکه همواره خود را طلبه و خادم ملت می دانست.

حجت الاسلام خاتونی ازخودگذشتگی در مسیر خدمت به مردم را دیگر خصوصیت رییس جمهور ولایی و انقلابی برشمرد و گفت:‌ این مساله در رفتار شهید رئیسی متبلور بود.

وی اظهار کرد:‌ همه اقشار مردم، هشتم تیرماه باید با حضور حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری به فردی اصلح و تابع محض ولایت فقیه و خادم صادق به ملت رای دهند.

در پایان این آیین که در محل بقعه امام زاده محمد عابد (ع)‌ در شهر کاخک گناباد برگزار شد، یکی از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت به مداحی پرداخت.

به گزارش ایرنا، بالگرد حامل آیت الله سید ابراهیم رئیسی خادم‌ الرضا (ع) و هشتمین رییس جمهوری اسلامی ایران عصر یکشنبه سی‌ام اردیبهشت در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه‌سی به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه شد و سید محرومان به همراه تمامی همراهان، به مقام رفیع شهادت نایل شد.

انتخابات زودهنگام ریاست‌ جمهوری در پی شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رییسی، روز جمعه هشتم تیر ۱۴۰۳ در کشور برگزار می‌شود.

مرکز شهرستان گناباد در ۲۸۷ کیلومتری جنوب غربی مشهد قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha