اربعین شهدای خدمت در هرمزگان برگزار شد

بندرعباس - ایرنا - مراسم اربعین شهید آیت الله سید ابراهیم رییسی جمهور کشورمان و شهدای خدمت شامگاه پنجشنبه با حضور پرشور اقشار مختلف مردم و مسئولان و خانواده معظم شهدا در گلزار ملکوتی شهدای بندرعباس برگزار شد.

به گزارش ایرنا، در این مراسم معنوی، استاندار هرمزگان ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهدای انقلاب اسلامی به‌ویژه شهدای خدمت و شهدای هفت تیرماه، به ویژگی‌های شخصیتی شهید رییسی بزرگوار پرداخت و اظهار کرد: شهید آیت الله سید ابراهیم رییسی رییس جمهور شهید و خدوم کشورمان، مطیع محض اوامر ولی فقیه بود و در راستای تقویت و پیشرفت ایران اسلامی و خدمت صادقانه به مردم پرکار و خستگی‌ناپذیر بود.

مهدی دوستی، مردمی بودن، عدالت محوری، ولایتمداری، استقامت بر سر عقاید و اصول و ساده زیستی را از دیگر ویژگی‌های بارز شهید رییسی عنوان کرد.

وی با اشاره به عملکرد شهید جمهور و دولت سیزدهم در راستای دستورات رهبر معظم انقلاب تصریح کرد: اتفاقی مهمی که برای شهید جمهور و وزیر امور خارجه افتاد، اگر در هر کشوری رخ می‌داد قطعا دچار بحران‌های سیاسی و هرج و مرج می‌شد اما با درایت رهبر معظم انقلاب به عنوان ولی فقیه و تاکیداتی که ایشان داشتند، آرامش را در کشور ایجاد کردند.

نماینده عالی دولت در هرمزگان یادآور شد: گفتمان شهید رییسی پیشرفت توام با عدالت و مبتنی بر آرمان‌های انقلاب و فرمایشات رهبر معظم انقلاب بود و قطعا این راه نیز با انتخاب فردی اصلح و کارآمد ادامه پیدا خواهد کرد.

دوستی همچنین با اشاره به چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: چهار ویژگی انتخابات مطلوب در جمهوری اسلامی از دیدگاه رهبرمعظم انقلاب، مشارکت قوی، رقابت واقعی، سلامت و امنیت عنوان شد که ما به عنوان کارگزاران دولت شهید رییسی، ضمن عمل به فرمایشات رهبری، خود را ملزم به حفظ سلامت انتخابات و امانتداری از رای مردم می‌دانیم.

وی ضمن دعوت از مردم برای حضور گسترده در انتخابات فردا هشتم تیرماه، ابراز کرد: امیدواریم شخصی سکاندار اجرایی کشور را به دست بگیرد که مطیع اوامر ولی فقیه و شبیه‌ترین فرد به آیت الله رییسی باشد که بتواند برای مردم کار کند، دلسوز مردم باشد، آروزی ملت ایران را محقق کند و گامی در جهت آرمان‌های انقلاب اسلامی بردارد.

گفتنی است؛ این آیین با سینه زنی و نوحه خوانی در مدح اهل بیت(ع) و همچنین قرائت فاتحه برای شهدای خدمت همراه بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha