استاندار هرمزگان: کارگزاران دولت شهید رییسی، در صیانت از رای مردم امانتدار باشند

بندرعباس - ایرنا - استاندار هرمزگان گفت: کارگزاران دولت شهید رییسی و اعضای ستادانتخابات استان باید ضمن عمل به فرمایشات رهبرمعظم انقلاب، در صیانت از رای مردم نیز امانتدارترین باشند.

به گزارش ایرنا، مهدی دوستی روز چهارشنبه در نشست ستاد انتخابات استان با اشاره به عملکرد شهید جمهور و دولت سیزدهم در راستای دستورات رهبرمعظم انقلاب اظهار کرد: اعتقاد رییس جمهور شهید در تمامی امور عمل به فرمایشات ولی فقیه بود و همواره به کارگزاران نیز تاکید داشت و اکنون مسیر برای همه مشخص شده است.

وی مولفه صیانت از رای مردم را شاخصی مهم برشمرد و خطاب به فرمانداران و اعضای ستاد انتخابات استان تاکید کرد: باید در تمام حوزه‌ها نسبت به دوره قبلی انتخابات، نظارت دقیق‌تر و جدی‌تری داشته باشید.

نماینده عالی دولت در هرمزگان اظهار کرد: دخالت نکردن در فرآیندهای انتخابات و حرکت براساس راهبردهای ابلاغی از محورهای مهم در برگزاری انتخابات پیش‌رو است که باید به آن توجه داشت.

نماینده عالی دولت در هرمزگان اظهار کرد: امروز همه مردم در روستاها و شهرها، از برکت انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی بهره‌مند هستند و در دولت سیزدهم باتوجه به اعتقادات و دقتی که رییس‌جمهور شهید داشتند جهشی در تمامی حوزه‌ها به‌ویژه در تکمیل پروژه‌ها و عملیات‌هایی که دهه‌ها معطل و متوقف مانده بود، اتفاق افتاده است.

دوستی ادامه داد: استان در دولت سیزدهم شاهد اتفاقات بزرگی در حوزه ارتباطات و فناوری به‌ویژه در روستاها و جزایر بوده، به‌طوری‌که در ابتدای دولت مردمی فقط یک سایت G۵ داشتیم و اکنون به ۶۷ سایت رسیده است و همچنین تمام جزایر استان نیز به فیبرنوری دریایی مجهز شدند که این میزان جهش در ارتباطات فرآیند انتخابات را تسهیل کرده است.

گفتنی است در این نشست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان و رییس ستاد انتخابات استان، کمیته‌های مختلف و فرمانداران به ارائه گزارش و بررسی آخرین وضعیت برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در هرمزگان پرداختند.

یکهزار و ۴۴۹ شعبه اخذ رای برای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در هرمزگان درنظر گرفته شده است که ۸۸۶ شعبه اخذ رای در مناطق روستایی و ۵۶۳ شعبه در مناطق شهری استان مستقر می‌شود.

انتخابات زودهنگام ریاست جمهوری هشتم تیرماه‌ ۱۴۰۳ در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha