حماسه حضور مردم گچساران و باشت/ رای گیری در ۱۵۹ شعبه اخذ رای

گچساران- ایرنا- صبح امروز هشتم تیرماه مردم همیشه در صحنه گچساران و باشت با حضور آگاهانه و پرشور در ساعات اولیه آغاز رای‌گیری در شعب اخذ رای آمده اند تا در سرنوشت کشوری که هر گوشه از خاکش بوی ایثارگری و ولایت مداری می دهد سهیم شوند و بار دیگر با خلق حماسه‌ای نو در صفحه انقلاب اسلامی، برگ زرین دیگری از خود به یادگار بگذارند.

به گزارش ایرنا، انتخابات دوره چهاردهم ریاست جمهوری اسلامی صبح روز جمعه در شهرستان های گچساران و باشت در بیش از ۱۵۹ شعبه اخذ رای آغاز شد.

با توجه به اینکه رای گیری در روز تعطیل انجام می گیرد، مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه این شهرستان ها از صبح امروز بصورت فردی و گروهی برای انداختن آری خود به صندوق ها در محل شعب اخذ حاضر شدند.

آغاز رای گیری در ۱۱۲ شعبه اخذ رای در گچساران

فرماندار گچساران گفت: ۱۱۲ شعبه اخذ رأی برای برگزاری انتخابات در این شهرستان تعیین شده که از تعداد شعب اخذ رأی ۸۴ شعبه ثابت و ۲۸ شعبه سیار است.

روانبخش دیهیم خوب افزود: از تعداد شعبه های اخذ رای سیار ۲ مورد در سطح شهر و ۲۶ مورد در سطح روستاهاست.

وی اظهار کرد: مشارکت حداکثری، امنیت، سلامت، رقابت سالم، صیانت از آرا مردم و بی طرفی مجریان انتخابات از مهمترین برنامه دست‌اندرکاران انتخابات است.

سه هزار نفر برگزاری انتخابات گچساران را برعهده دارند

دیهیم خوب ابراز کرد: سه هزار نفر عوامل اجرایی، نظارتی، بازرسی، امنیتی، انتظامی، خدماتی و ستادی کار برگزاری انتخابات را عهده دار هستند.

وی حضور حداکثری در انتخابات پیش رو را امری مهم دانست و گفت: مردم باید در این عرصه مهم نیز برگ‌زرینی دیگری بر افتخارات خود اضافه کنند.

دیهیم خوب ابراز کرد: همه امکانات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری و تمهیدات امنیتی و انتظامی لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم و باشکوه با حضور حداکثری و مشارکت گسترده مردم در این شهرستان اتخاذ شده است.

رای‌گیری انتخابات ریاست جمهوری در ۴۷ شعبه اخذ رای شهرستان باشت

فرماندار باشت گفت: فرایند رای‌گیری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری امروز جمعه هشتم تیرماه همزمان با سراسر کشور از ساعت هشت صبح در ۴۷ شعبه اخذ رای در باشت آغاز شد

نادر گرامی افزود: از این تعداد ۱۹ صندوق شهری و ۲۸ صندوق دیگر برای مناطق روستایی در نظر گرفته شده است.

وی اظهار کرد: مشارکت حداکثری، امنیت، سلامت، رقابت سالم، صیانت از آرا مردم و بی طرفی مجریان انتخابات از مهمترین برنامه دست‌اندرکاران انتخابات است.

فرماندار باشت گفت: بیش از یکهزارو ۲۰۰ نفر عوامل اجرایی در برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری درحوزه انتخابیه این شهرستان مشارکت دارند.

گچساران و باشت آماده رقم زدن انتخاباتی سالم و پرشور است

فرماندار شهرستان های گچساران و باشت ابراز کردند این شهرستان ها هم اکنون آماده رقم زدن انتخاباتی سالم و پرشور است و مردم این شهرستان های می توانند با مراجعه به شعب اخذ رای در نقاط مختلف، آرای خود را به صندوق‌های اخذ رای بریزند.

به گفته فرمانداران این شهرستان ها ،روند اخذ رای با نظارت مستمر ناظران، هیات های اجرایی و نمایندگان فرمانداری در شعبه های اخذ رای در حال انجام است.
همه افرادی دارای تابعیت ایرانی با ۱۸ سال تمام امکان مشارکت در این دوره از انتخابات را دارند بنابراین برای شرکت در این عرصه سیاسی همراه داشتن اصل شناسنامه یا کارت ملی به عنوان الزام برای افراد شرکت‌کننده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha