۲۵ سایت "بی تی اس" همراه اول خراسان شمالی به روزرسانی شد

بجنورد- ایرنا- رئیس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات خراسان شمالی از به روزرسانی آنتن‌های ۲۵ سایت "بی تی اس" تلفن همراه در استان برای افزایش سرعت شعب اخذ رای در استان خبر داد.

به گزارش ایرنا، مسعود اشراقی در ستاد انتخابات خراسان شمالی اظهار کرد: کمبودهایی در انتخابات مجلس شورای اسلامی سال گذشته در بخش‌های مختلف استان احساس شد که در انتخابات ریاست جمهوری امسال اصلاح شد.

وی ادامه داد: پنج سایت "بی تی اس" جدید و ۲۰ سایت "بی تی اس" نیز به روزرسانی شد تا سرعت فرآیندهای انتخاباتی در استان افزایش یابد.

رئیس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات خراسان شمالی افزود: تمام شعب شهری اخذ رای در استان نیز به فیبر نوری مجهز شد تا سرعت انتقال داده‌ها افزایش یابد.

اشراقی گفت: با اقدامات انجام شده در حال حاضر "بی تی اس" غیر ۴G در استان وجود ندارد و به لحاظ ارتباطی بسیاری از زیرساخت‌های استان ارتقا یافت.

وی اظهار کرد: تقویت زیرساخت‌ها سبب شده است که در حال حاضر ۹۹ درصد استعلامات شعب اخذ رای در استان به صورت بر خط باشد.

مدیر فناوری اطلاعات، امنیت فضای مجازی و شبکه دولت در استان ادامه داد: طرح های بسیاری در حوزه زیرساخت‌های ارتباطی استان در دولت سیزدهم اجرا شد و اعتبارات خوبی نیز از محل اعتبارات USO وزارت ارتباطات به استان تخصیص یافت.

به گزارش ایرنا، رای گیری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در یکهزار و ۵۸۰ نقطه شهری و روستایی خراسان شمالی برگزار و بر اساس پیش بینی ستاد انتخابات در استان ۶۳۰ هزار نفر واجد شرایط هستند که ۴۰ زهزار نفر آن را جوانان شامل می شوند.

برای انتخاب نهمین رییس جمهور کشور ۹۲۷ شعبه اخذ رای شامل ۴۳۲ شعبه شهری و ۴۹۵ شعبه روستایی در سراسر خراسان شمالی برپا شده که از این تعداد ۶۱۳ شعبه ثابت و مابقی سیار است.

خراسان شمالی با ۱۰ شهرستان دارای یک میلیون نفر جمعیت است که ۴۴ درصد از آن در روستاها سکونت دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha