نماینده ولی فقیه و استاندار گیلان از ستاد انتخابات بازدید کردند 

رشت ایرنا - آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان و اسدالله عباسی استاندار، صبح امروز جمعه از کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استان بازدید کردند. 

به گزارش ایرنا از روابط عمومی استانداری گیلان، اسدالله عباسی نماینده عالی دولت در گیلان به همراه آیت‌الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در استان و سردار حمیدرضا دامغانی فرمانده سپاه قدس گیلان قبل از آغاز فرآیند انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری از کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات گیلان بازدید کردند.

عباسی در این بازدید طی تماس تلفنی با فرمانداران سراسر استان، ضمن دریافت گزارش از آخرین وضعیت برگزاری انتخابات در شهرستان‌های مختلف گیلان، در جریان چگونگی روند این رویداد بزرگ قرار گرفت.

نماینده عالی دولت در گیلان بیان کرد: شعب انتخابات در همه نقاط استان آماده اخذ رای هستند و مشکلی در این زمینه وجود ندارد؛ امیدواریم مردم گیلان که همواره در همه عرصه ها حماسه خلق کردند، امروز نیز در انتخابات دور چهاردهم رئیس جمهوری خالق حماسه دیگری باشند.

به گزارش ایرنا، ۲ هزار و ۶۸۸ شعبه اخذ رای امروز هشتم تیرماه همزمان با سراسر کشور به روی مردم گیل و دیلم گشوده شد تا در پایان رای گیری جلوه ای از عزم و اراده ملت ایران در تاریخ سازی این سرزمین و مشارکت در سرنوشت خود باشند.

از این تعداد شعب اخذ رای، ۲ هزار و ۳۱۰ شعبه ثابت و ۳۷۹ شعبه نیز سیار است، ضمن اینکه یک هزار و ۷۱۳ شعبه در مناطق روستایی و ۹۷۵ شعبه نیز در شهرها مستقر شده اند که از ساعت هشت صبح همزمان با کشور فعالیت خود را آغاز کرده و آرا مردم را اخذ می کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha