استاندار خراسان رضوی:انتخاب رییس جمهور با مشارکت حداکثری خاری در چشم دشمنان است

مشهد-ایرنا- استاندار خراسان رضوی گفت:برگزاری انتخابات با رای و مشارکت حداکثری مردم موجب می شود همه ظرفیت های مادی و معنوی کشور و مسوولان اجرایی با قدرت بیشتری به میدان بیاید و این مشارکت خاری بر چشم دشمنان خواهد بود.

یعقوبعلی نظری روز جمعه در نشست خبری ستاد انتخابات استانداری خراسان رضوی افزود: برای برگزاری هر چه باشکوه تر انتخابات از شهدا مدد می طلبیم.

وی ادامه داد: در این انتخابات فقدان شهید رییسی را بسیار احساس می کنیم به ویژه برای ما مشهدی ها و خراسانی ها که سال‌ها با ایشان مانوس و از وجود ایشان بهره مند بودیم این موضوع بیشتر است.

استاندار خراسان رضوی از فعالیت چهار هزار و ۵۶۷ شعبه اخذ رای در استان خبر داد و افزود: بر اساس تجربیات گذشته و بررسی انتخابات ادوار قبل و به خصوص انتخابات مجلس در برگزاری هر چه بهتر انتخابات اقدام شده است.

نظری با بیان این که تابع امامت و ولایت جامعه هستیم ادامه داد: مطابق فرمایش رهبر معظم انقلاب انتخابات اقدامی کاملا خیر است و تردید برای انجام آن جایز نیست از این رو از همه هم استانی های عزیز می خواهیم در ساعات نخست راگیری در این کارزار سیاسی شرکت کنند.

خراسان رضوی با حدود هفت میلیون نفر جمعیت افزون بر چهار میلیون و ۹۰۰ هزار واجد شرایط رای دادن دارد.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری روز جمعه همزمان با سراسر کشور در چهار هزار و ۵۶۷ شعبه اخذ رای ۳۴ شهرستان خراسان رضوی در حال برگزاری است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha