مردم با حضور خود پای صندوق رای حماسه‌ای دیگر خلق خواهند کرد

زاهدان - ایرنا - نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: مردم نجیب و فهیم این استان پر شور در انتخابات شرکت و حماسه‌ای که در تشییع رئیس جمهور شهید آفریدند با این حضور در پای صندوق اخذ رای تکمیل خواهند کرد.

آیت الله مصطفی محامی روز جمعه در پای صندوق اخذ رای در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: مردم انتظار دارند کسی که با آرای آنها به عنوان رئیس جمهور انتخاب می‌شود راه رئیس جمهور شهید را به درستی ادامه دهد.
وی تصریح کرد: رئیس جمهور آینده باید سرباز ولایت و خدمت گزار مردم باشد و حرکت پرشتاب و نهضت خدمت رسانی به مردم را با قدرت دنبال کند.
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: مردم این استان به خوبی نهضت خدمت رسانی را لمس و احساس کرده‌اند؛ قطعا پروژه‌هایی که در استان شروع و به بهره برداری رسیده تحولی عظیم در زیرساخت‌ها به وجود آورده است.
وی گفت: امیدواریم با ادامه این حرکت از سوی رئیس جمهور آینده شاهد بهروزی مردم سیستان و بلوچستان و سرافرازی ملت ایران باشیم.

یک‌هزار و ۸۳۰ شعبه اخذ رأی در سیستان‌وبلوچستان آماده انتخابات

دبیر ستاد انتخابات سیستان‌وبلوچستان گفت: تعداد شعب اخذ رأی در استان در حال حاضر یک‌هزار و ۸۳۰ شعبه اخذ رأی است که تعداد ۹۴۷ شعبه اخذ رأی سیار و ۸۸۳ شعبه ثابت است.

عباس ابراهیمی بیان کرد: حدود ۲۵ هزار رأی اولی برای انتخابات ریاست‌جمهوری در سیستان و بلوچستان حضور دارند، همچنین ۲ میلیون و ۱۳۸ هزار تعرفه اخذ رأی برای استان در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه در انتخابات اسفندماه مجلس شورای اسلامی با پنج مدرک هویتی رأی‌گیری انجام می‌شد، تصریح کرد: برای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری افراد با داشتن شناسنامه دارای کد ملی و کارت ملی می‌توانند در انتخابات شرکت کنند.

دبیر ستاد انتخابات سیستان‌وبلوچستان افزود: رأی‌گیری به‌صورت دستی انجام می‌شود و احراز هویت افراد به‌صورت الکترونیکی صورت می‌گیرد که برای این منظور ۲ هزار و ۱۳۰ دستگاه احراز هویت در نظر گرفته شده است.

طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده از سوی وزارت کشور امروز جمعه چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری از ساعت هشت صبح آغاز شد و تا ساعت ۱۸ ادامه خواهد داشت که مهلت ۱۰ ساعته تعیین شده برای حضور در شعب اخذ رای با نظر وزارت کشور قابل تمدید است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha