استاندار سیستان و بلوچستان رای خود را به صندوق انداخت

زاهدان- ایرنا- محمد کرمی استاندار سیستان و بلوچستان با حضور در مدرسه شهید بهشتی زاهدان، به محض آغاز سراسری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری رای خود را به صندوق انداخت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، فرایند رأی‌گیری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هم‌زمان با سراسر کشور از ساعت هشت صبح امروز هشتم تیر ۱۴۰۳ در سیستان و بلوچستان آغاز شد.

مردم ولایت‌مدار سیستان و بلوچستان، امروز نیز همچون دوره‌های گذشته انتخابات از آغازین ساعات صبح پشت درهای بسته حوزه‌های رأی‌گیری حضور داشتند تا تعرفه‌های رأی خود را در نخستین دقایق شروع انتخابات به داخل صندوق‌های رأی بیندازند.

شور و هیجان مردم برای انتخاب اصلح و تغییر سرنوشت خویش و امید به حل مشکلات آن‌ها را پای صندوق‌های رأی آورده است.

یک‌هزار و ۸۳۰ شعبه اخذ رأی در سیستان‌وبلوچستان آماده انتخابات

دبیر ستاد انتخابات سیستان‌وبلوچستان گفت: تعداد شعب اخذ رأی در استان در حال حاضر یک‌هزار و ۸۳۰ شعبه اخذ رأی است که تعداد ۹۴۷ شعبه اخذ رأی سیار و ۸۸۳ شعبه ثابت است.

عباس ابراهیمی بیان کرد: حدود ۲۵ هزار رأی اولی برای انتخابات ریاست‌جمهوری در سیستان و بلوچستان حضور دارند، همچنین ۲ میلیون و ۱۳۸ هزار تعرفه اخذ رأی برای استان در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه در انتخابات اسفندماه مجلس شورای اسلامی با پنج مدرک هویتی رأی‌گیری انجام می‌شد، تصریح کرد: برای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری افراد با داشتن شناسنامه دارای کد ملی و کارت ملی می‌توانند در انتخابات شرکت کنند.

دبیر ستاد انتخابات سیستان‌وبلوچستان افزود: رأی‌گیری به‌صورت دستی انجام می‌شود و احراز هویت افراد به‌صورت الکترونیکی صورت می‌گیرد که برای این منظور ۲ هزار و ۱۳۰ دستگاه احراز هویت در نظر گرفته شده است.

طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده از سوی وزارت کشور امروز جمعه چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری از ساعت هشت صبح آغاز شد و تا ساعت ۱۸ ادامه خواهد داشت که مهلت ۱۰ ساعته تعیین شده برای حضور در شعب اخذ رای با نظر وزارت کشور قابل تمدید است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha