۸ تیر ۱۴۰۳، ۱۳:۲۲
کد خبرنگار: 1384
کد خبر: 85522403
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

 آیت‌الله عبدالله جوادی‌آملی و حجت الاسلام قرائتی رای خود را در دماوند به صندوق انداختند

دماوند - ایرنا- آیت‌الله عبدالله جوادی آملی از مراجع تقلید وعلمای برجسته کشور در محله احمدآباد شهر دماوند، حجت‌الاسلام والمسلمین محسن قرائتی در حسینیه شهرک جهاد منطقه گیلاوند و خانواده دانشمند شهید محسن فخری‌زاده در منطقه مهرآباد شهر رودهن رای خود را به صندوق انداختند.

به گزارش ایرنا ، با حضور مسئولان شهرستان دماوند؛ آیت‌الله عبدالله جوادی آملی، از مراجع تقلید و علمای برجسته کشور، رأی خود را به صندوق أخذ رأی در محله احمدآباد شهر دماوند انداخت.

 آیت‌الله عبدالله جوادی‌آملی رای خود را در دماوند به صندوق انداخت


در این رای گیری ، طاهرخانی فرماندار شهرستان دماوند، حجت‌الاسلام خانی رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شهرستان دماوند، طهماسبی دادستان شهرستان دماوند، رفیعی رئیس دادگستری شهرستان دماوند، عبدالله بیگی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دماوند و غیره حضور داشتند.

شور حال انتخاباتی در صندوق اخذ رأی آستان مقدس امامزاده هاشم علیه السلام شهرستان دماوند مشهود است.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسن قرائتی رأی خود را در حسینیه شهرک جهاد منطقه گیلاوند از توابع شهر دماوند به صندوق انداخت.

خانواده شهید فخری‌زاده رأی خود را در شعبه اخذ رأی منطقه مهرآباد شهر رودهن به صندوق انداختند.

حضور پرشور سربازان نسل ظهور در پای صندوق‌های رأی در دماوند

 آیت‌الله عبدالله جوادی‌آملی رای خود را در دماوند به صندوق انداخت

در جریان چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، صحنه‌های زیبایی از حضور کودکان، نوزادان و سربازان نسل ظهور در پای صندوق‌های رأی مشاهده شد.

خانواده‌ها با حضور خود در این رویداد ملی، اهمیت مشارکت در تعیین سرنوشت کشور را به فرزندان خود آموزش می‌دهند. پدر و مادرها با همراه آوردن کودکان و نوزادان خود به محل‌های اخذ رأی، این پیام را به جامعه منتقل می‌کنند که نقش‌پذیری و مشارکت در سرنوشت‌سازی کشور باید از کودکی آغاز شود.

کودکان با مشاهده این فرایند دموکراتیک، اهمیت حضور در انتخابات و تاثیر آن بر آینده کشور را از نزدیک درک می‌کنند.

یکی از والدین حاضر در پای صندوق رأی اظهار داشت: ما به کودکانمان یاد می‌دهیم که از کودکی تمرین کنند نقش‌پذیری و مشارکت در سرنوشت‌سازی کشور را. این تجربه‌ها به آنها کمک می‌کند که در آینده با آگاهی و مسئولیت‌پذیری بیشتری در امور کشور شرکت کنند.

انتخابات ریاست جمهوری امسال در شهرستان دماوند با مشارکت گسترده مردم و همراهی کودکان و نوزادان برگزار شد.

این حضور گسترده نشان دهنده امید و اشتیاق مردم به ساختن آینده‌ای بهتر برای ایران جوان است.

والدین با آوردن کودکان خود به پای صندوق‌های رأی، نه تنها در حال انجام وظیفه ملی خود هستند، بلکه به نسل آینده آموزش می‌دهند که چطور می‌توانند در تعیین سرنوشت کشور نقش فعالی ایفا کنند.
این اقدام نه تنها به تقویت روحیه مشارکت در کودکان کمک می‌کند، بلکه آینده‌ای روشن‌تر و آگاهانه‌تر برای ایران به ارمغان می‌آورد.

 آیت‌الله عبدالله جوادی‌آملی رای خود را در دماوند به صندوق انداخت

پیر مرد ۹۶ ساله در شعبه ۲۵ مسجد ثامن الحجج مسکن مهر امام رضا علیه السلام شهر دماوند رای خود را به صندوق انداخت.

 آیت‌الله عبدالله جوادی‌آملی رای خود را در دماوند به صندوق انداخت

به گزارش ایرنا، رضا طاهر خانی روز جمعه اظهار داشت: با هماهنگی‌های صورت گرفته، کار تحویل صندوق‌ها در ۱۱۳ شعبه اخذ رأی امروز هشتم تیرماه از ساعت ۵ صبح تحویل عوامل اجرایی انجام شد.

وی افزود: با تعاملی که بین اعضای هیأت اجرایی و نظارت وجود داشت، صندوق‌ها تا ساعت ۶:۳۰ در محل‌های مشخص شده، مستقر شدند ‌و اعضای شعب اکنون در شعب حضور دارند و مقدمات کار برای آغاز فرایند اخذ رأی فراهم‌ شد.

 آیت‌الله عبدالله جوادی‌آملی رای خود را در دماوند به صندوق انداخت

فرماندار شهرستان دماوند گفت: امروز از ساعت ۸ صبح در نقاط مختلف شهرستان دماوند میزبان مردم شریف هستیم تا حضور پررنگ و آگاهانه‌ای را در پای صندوق‌های رأی داشته باشیم.

رضا طاهرخانی فرماندار شهرستان دماوند اظهار کرد: شهروندان در آغازین ساعت شروع اخذ رأی در شعبات اخذ رأی حضور پیدا کنند.

وی افزود: به استناد ماده ۳۶ قانون انتخابات ریاست جمهوری افرادی که تابعیت ایرانی دارند و سن آنها ۱۸ سال تمام باشد، یعنی متولدین ۸/۴ ۱۳۸۵ و قبل از آن می‌توانند با ارائه اصل شناسنامه یا کارت ملی خود در انتخابات مذکور شرکت نمایند.

فرماندار شهرستان دماوند تصریح کرد: به منظور تسریع در احراز هویت رأی‌دهندگان ارائه کارت ملی برای دارندگان شناسنامه‌های قدیمی الزامی است.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از ساعت ۸ صبح در ۱۱۳ شعبه اخذ رأی شهرستان دماوند آغاز شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha