وزیر ورزش: حضور قهرمانان در انتخابات نشان از وفاداری آنان به انقلاب است + فیلم

تهران- ایرنا- وزیر ورزش و جوانان گفت: حضور قهرمانان ما در انتخابات نشان از وفاداری و پای‌بندی آنان به آرمان‌های نظام و انقلاب است.

به گزارش ایرنا، کیومرث هاشمی امروز (جمعه) پس از حضور در انتخابات ریاست جمهوری در محل ورزشگاه شهید شیرودی تهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حضور قهرمانان ما در انتخابات نشان از وفاداری و پایبندی آنان به آرمان‌های نظام و انقلاب است. انشالله همانگونه که مقام معظم‌رهبری بر مشارکت پرشور در انتخابات تاکید داشتند ما نیز براساس منویات مقام معظم رهبری برنامه‌ریزی لازم را برای این حضور پرشور انجام دادیم.

وی تصریح کرد: برای حضور در این انتخابات وبرای تسهیل حضور جامعه ورزش برای آنان از وزارت کشور درخواست دادیم یک صندوق سیار در مجموعه ورزشی شهید شیرودی مستقر شود تا قهرمان در این انتخابات حضور داشته باشند.

هاشمی گفت: حضور آنان در این مجموعه می‌تواند مشوقی برای دیگر اقشار جامعه باشد البته دیگر اقشار جامعه می‌توانند برای شرکت در انتخابات در مجموعه ورزشی شهید شیرودی حضور داشته باشند. امیدوارم مردم مشارکت بالایی داشته باشند و نتیجه آن هر چه هست مبارک مردم ایران باشد.

عضو کابینه دولت سیزدهم گفت: وقتی کابینه جدید مستقر می‌شود ۲ کار مهم انجام می‌شود یکی سیاست‌های دولت و یکی برنامه‌های پیشین. ما در مدتی که خدمتگذار مردم بودیم اولویت را بر تکمیل پروژه‌های نیمه تمام گذاشتیم و در حدود ۱۴۰۰ پروژه تکمیل شد و در ادامه نیز تلاش خواهیم کرد تا دیگر پروژه‌ها تکمیل شود.

هاشمی با اشاره به برگزاری انتخابات فدراسیون‌ها در دوره وزارت وی گفت: زمانی که به وزارت ورزش آمدم ۱۸ فدراسیون با سرپرست اداره می‌شد که امروز تنها چهار فدراسیون با سرپرست اداره می‌شود و این فدراسیون‌ها تا چند هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد.

وزیر ورزش و جوانان در خصوص طرح آمایش سرزمین نیز گفت: این طرح برای اجرای عدالت ورزشی بود و براساس ظرفیت هر منطقه برنامه‌ریزی خواهیم کرد تا امکانات لازم را در اختیار مسوولان آن قرار بگیرد. در تکمیل این طرح، طرح پیشرفت ورزشی کشور در دستور کار قرار خواهد گرفت. در این طرح محور خانواده است و سازمان‌های مختلفی مانند آموزش و پروش در دستور کار قرار خواهد گرفت.

وی در خصوص طرح پیشرفت ورزش نیز گفت: در این طرح هر کسی علاقمند به ورزش است تا پایان عمر شرایط ورزش را برای او فراهم می‌کنیم و برای نخبگان نیز مسیر قهرمانی را فراهم خواهیم کرد.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری راس ساعت ۸ صبح امروز جمعه - هشتم تیرماه - در ۵۸ هزار و ۶۴۰ شعبه اخذ رای در سراسر ایران آغاز شد که از این تعداد ۳۴ هزار و ۵۲۲ شعبه شهری، ۲۴ هزار و ۱۱۸ شعبه روستایی، ۴۳ هزار و ۴۲۵ شعبه ثابت و ۱۵ هزار و ۲۱۵ شعبه سیار است.

همجنین ۳۴۴ شعبه اخذ رای در نقاط مختلف جهان برای انتخاب نهمین رئیس‌جمهور در سفارتخانه‌ها و نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در سایر کشورها در نظر گرفته شده است.

برای برگزاری انتخابات امروز ، بیش از ۸۰۰ هزار نفر از اقشار مختلف مردم حضور فعال دارند که همگی آموزش های لازم را دیده اند و هر یک از نامزدهای انتخابات نیز می توانند دو نماینده مستقر در ستاد انتخابات کشور داشته باشند.

مدارک لازم برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری، تنها شناسنامه و کارت ملی است و در شعب اخذ رای خارج از کشور نیز رای گیری با گذرنامه قابل انجام است.

بر اساس اعلام ستاد انتخابات وزارت کشور در این انتخابات با توجه به محدودیت های که در قانون انتخابات ریاست جمهوری وجود دارد، رای گیری تنها با تعرفه های کاغذی انجام می شود و همچنین در این دوره، احراز هویت به روال گذشته الکترونیکی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha