۸ تیر ۱۴۰۳، ۱۳:۰۴
کد خبرنگار: 1384
کد خبر: 85522513
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

رأی اولی های قرچک حماسه آفریدند

۸ تیر ۱۴۰۳، ۱۳:۰۴
کد خبر: 85522513
رأی اولی های قرچک حماسه آفریدند

قرچک- ایرنا- صدها نفر از رأی اولی‌های شهرستان قرچک با حضور در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، حماسه آفریدند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، صدها نفر از دانش آموزان رأی اولی شهرستان قرچک روز جمعه با حضور در شعبه اخذ رأی دبیرستان نمونه علی ابن موسی الرضا(ع) برای نخستین بار آراء خود را به صندوق رأی ریختند تا آنان نیز در ساختن آینده ایران اسلامی نقش ایفا کنند.

دانش آموزان دختر و پسر شهرستان قرچک با هم در این رویداد مهم سیاسی شرکت کردند تا بگویند با اجتماع و همبستگی می توانند آینده کشور را ساخته و در تعیین سرنوشت خویش اثرگذار باشند.

آنان که مشارکت در تعیین سرنوشت خویش را ابتدا با شرکت در انتخابات شوراهای دانش آموزی مدارس تجربه کرده بودند، این بار دوشادوش با سایر افراد جامعه در آزمونی بزرگتر و سرنوشت‌سازترین رویداد سیاسی کشور شرکت کردند تا سهم و دین خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایفا کنند.

یکی از این دانش آموزان به خبرنگار ایرنا گفت: این کشور فقط به نسل و جریان خاص تعلق ندارد بلکه هر کسی که دل در گرو ایران اسلامی دارد باید وارد میدان شده و از آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی حراست کنند.

زینب احمدیان افزود: ما قدردان ایثار و از خودگذشتگی همه مردان و زنانی هستیم که این نظام مقدس را با فداکاری خود به پیروزی رساندند و آن را تثبیت کردند و این وظیفه نسل آینده ساز ایران اسلامی است که از آن حراست کرده و مسیر رشد و توسعه آن را هموار کنند.

مجید نظریان دیگر دانش آموز قرچکی نیز گفت: ما از میراثی که پدرانمان با خون خود به ما امانت دادند با تمام توان حراست می کنیم و اجازه نمی دهیم بدخواهان نظام به آن خللی وارد کنند.

وی تصریح کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی، چشم و چراغ تمام آزادیخواهان جهان است ، امروز همه دوستداران نظام چشم به انتخابات ایران دوخته اند و ما نسل آینده ساز ایران اسلامی اقتدار ایران اسلامی را با حضور خویش در انتخابات به نمایش می گذاریم

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha